Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#48147Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2021, před 4 lety

Miroslav Nohel

Znění stížnosti

Dne 22.12.2020 jsem zakoupil pohovku, osobně jsem ji vyzvedl v Brně a vlastní dopravou odvezl domů. Doma po rozbalení jsem zjistil že má potrhané čalounění a rozlámané nosné prvky z dřevotřísky.

dne 23.12 podána reklamace

dne 6.1
Vaši reklamaci Vám musím bohužel zamítnout na mechanické poškození výrobku. Poškození mohlo vzniknout i transportem do místa bydliště.

dne 7.1
poslána žádost o přezkoumání reklamace ( důvod skryté vady a možnost zničení výrobku již ve skladě)

dne 13.1.
Váš nesouhlas se zamítnutím jsme předali na vedoucího reklamačního oddělení.

dne 25.1
urgence vyřízení reklamace


Do dnešního dne bez reakce.


Produkt

Sedací souprava Limone (pravá)


Požadované řešení

výměna zboží, nebo vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.2.2021 09:28, před 4 lety

Pokud spotřebitel uplatnil reklamaci v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Pokud spotřebitel obdržel poškozené zboží, je na prodávajícím, aby prokázal, že za vadu neodpovídá. Pokud tedy prodávající reklamaci zamítá, musí rovněž zdůvodnit, z jakého důvodu za poškození nedopovídá.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2021 11:42, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.