Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dne 22.12.2020 jsem zakoupil pohovku, osobně jsem ji vyzvedl v Brně a vlastní dopravou odvezl domů. Doma po rozbalení jsem zjistil že má potrhané čalounění a rozlámané nosné prvky z dřevotřísky.
dne 23.12 podána reklamace
dne 6.1
Vaši reklamaci Vám musím bohužel zamítnout na mechanické poškození výrobku. Poškození mohlo vzniknout i transportem do místa bydliště.
dne 7.1
poslána žádost o přezkoumání reklamace ( důvod skryté vady a možnost zničení výrobku již ve skladě)
dne 13.1.
Váš nesouhlas se zamítnutím jsme předali na vedoucího reklamačního oddělení.
dne 25.1
urgence vyřízení reklamace
Do dnešního dne bez reakce.
Sedací souprava Limone (pravá)
výměna zboží, nebo vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uplatnil reklamaci v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Pokud spotřebitel obdržel poškozené zboží, je na prodávajícím, aby prokázal, že za vadu neodpovídá. Pokud tedy prodávající reklamaci zamítá, musí rovněž zdůvodnit, z jakého důvodu za poškození nedopovídá.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.