Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V roce 2020 zakoupena vyvažovačka REDATS po cca 6měsících podána reklamace na chybová hlášení,,nefunkčnost" -potvrzena objednávka emailem --- údajně bude dodán nový ND což se nekonalo.
Následovala dohoda o výměně za jinou vyvažovačku a doplatek z mé strany se slovy dodavatele-- buďte rád že vám to vyměníme-- .Ani na třetí termín ,,firma" není schopna dodat slíbené zboží a k reklamaci se staví negativně- neustálé výmluvy ,arogance .nekomunikativnost.
I přesto že jsem se snažil smírčím způsobem řešit tuto situaci a pochopit jednatele firmy PULLOTRADE potažmo f.FINCOM dnes již nejsem ochoten přistoupit na jakoukoliv výměnu za jiné zboží a to především pro nedůvěru a nekorektní jednání do budoucna.
vyvažovačka kol REDATS W-100
1.dodat ND -řídící jednotku
2.nechám si stroj opravit na náklady prodejce u f.PROFI GAR86 kde se již za jejich pomoci problém řeší .zatím čekám
3.Odstoupení od kupní smlouvy a to dle zákona o reklamacích a pohledávkách
|
Tweet |
Má-li věc vady, je možné ji reklamovat. Reklamaci je prodávající povinen vyřídit zásadně do 30 dnů od jejího uplatnění. Není-li v této lhůtě vyřízena, může spotřebitel od smlouvy odstoupit pro nevyřízení reklamace včas (§ 19 odst. 3 zákon o ochraně spotřebitele).
Spotřebitel v rámci uplatněné reklamace může požadovat dle § 2169 občanského zákoníku primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Jestliže není možná ani jedna z uvedených variant, má kupující právo od smlouvy odstoupit.
Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost nám prostřednictvím e-mailové komunikace sdělila, že se k této konkrétní věci nebude vyjadřovat a vyčká rozhodnutí soudu. Poukázala přitom na některé nesrovnalosti mezi tvrzením spotřebitele a dokumenty o koupi zboží, které nám dodala. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.