Společnost


Pantour s.r.o.

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48163Nevrácení peněz za zrušený zájezd

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2021, před 4 lety

Milena Jorpalidisová

Znění stížnosti

Dne 14.9.2020 nám CK Invia sdělila,že odlet na naši dovolenou se mění.Místo odletu z Ostravy nám nabídli Brno,nebo změnu termínu,což nešlo kvůli již nahlášené dovolené a nedostupnosti letiště,nebo vrácení plné ceny zájezdu pro nedodržení smlouvy ze stran Ck. Ještě ten den jsme poslali žádost o vrácení peněz,ale nic se nedělo.... Dne 31.10 2019 jsem si objednala zájezd na Krétu v termínu od 19.9.2020-26.9.2020 včetně pojištění.Dovolená pro dva stála 17.380 kč plus 1298kč pojištění.Po urgencích nám v lednu 2021 CA Invia vrátila 1298kč za pojištění.Číslo smlouvy je 6818550 a rezervační číslo 209126.Neustále voláme,Pantour už to ani nebere,nebo,že se na to podívají a Invia? Nekonečné e-maily,volání na cool centrum,pořád stejná písnička,že zavolaj. E-mail i na vedení .Ozvali se,že se na to podívají,ale nic se opět nedělo.Až jsem rázně považovala nějaké řešení,tak po 5 měsících vrátili 1298kč za pojištění.


Produkt

Zájezd na Krétu z CK Pantour rez.číslo 209126,smlouva s CA Invia smlouva 6818550


Požadované řešení

Požadujeme navrácení celé částky za zájezd,který byl zrušen pro nedodržení smlouvy.Částka činí 17380 kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2021 17:00, před 4 lety

Byl-li zájezd zrušen pořadatelem nebo spotřebitelem z důvodu mimořádné a nevyhnutelné okolnosti (tou je např. pandemie nemoci COVID-19), pořadatel vrátí bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů po ukončení závazku ze smlouvy, veškeré platby uhrazené zákazníkem nebo v jeho prospěch za zájezd (§ 2536a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).

Zájezd s ohledem na datum konání nespadá pod režim zákona 185/2020 Sb., tudíž není možné spotřebiteli vnutit namísto peněz voucher, nebude-li s tím výslovně souhlasit.

Pokud nebudou peněžní prostředky poskytnuty včas, lze pořadatele vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2021 10:30, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.