Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#48164Neuznaná reklamace telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2021, před 4 lety

Lukáš Brabec

Znění stížnosti

Dobrý den,
v září 2020 jsme koupili v prodejně Vodafone v Teplicích nový telefon. Tento telefon již od začátku vykazoval potíže se stabilitou připojení k sítím (opakované nepravidelné výpadky signálu). Telefon jsme již 4x reklamovali. Z toho pouze v jednom případě dokázal servis odhalit vadu a vyměnil základní desku telefonu. Bohužel vadu přístroje to nevyřešilo. Poslali jsme telefon znovu a znovu na reklamace i s důkazem (videa - záznamy obrazovky, kde jde jasně vidět, že dochází k výpadkům signálu). V servisní zprávě stojí, že se závada neprojevila, videa ignorovali. Psali jsme tedy email Vodafone - stížnost na servis, že servis pochybil a my tím trpíme. Žádali jsme tedy o prokázání bezvadnosti zboží a že jsme se rozhodli využít tzv. zákonnou domněnku vadnosti zboží. Na žádost emailem o prokázání bezvadnosti zboží nám společnost nezareagovala. Byli jsem tedy s žádostí u nich v prodejně. Tam nám řekli, že jediné, co mohou udělat je odeslat telefon opět do servisu. To jsme odmítli, neboť už od září putuje telefon od nás do servisu a zpět, bez jakéhokoliv efektu, tedy odstranění vady přístroje.
Ještě doplníme, že zjistit vadu není nic náročného. Stačí vložit funkční sim kartu do telefonu a většinou se výpadek projeví od 1-60 minut a to i opakovaně. Přistroj jsme několikrát zkoušeli v různých uživatelských nastaveních, bez přidaných aplikací (aby nehrozila nekompatibilita aplikací) i se všemi aktualizacemi, jak s paměťovou kartou, tak hlavně bez ní. Nic z toho závadu neřeší a nemá na ni vliv. Sim karty máme nové a v jiných telefonech fungují, jak mají. Není to ani lokalitou, výpadky se projevují i při plném signálu v různých oblastech.


Produkt

Xiaomi Redmi Note 8T


Požadované řešení

Žádáme vyměnění telefonu za nový plně funkční nebo vrácení peněz a možnost opět využít slevu 4000,- na jiný nový telefon a proplacení ochranného skla ze starého telefonu či bezplatné ochranné sklo na nový telefon.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2021 16:07, před 4 lety

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (k tomu shodně Krajský soud v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005 nebo Městský soud v Praze sp. zn. 11 Co 438/2001). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.2.2021 09:32, před 4 lety

Dobrý den, pane Brabče, mrzí mě vzniklé komplikace.
Pokud se Vám nepodařilo Vaši záležitost dořešit, napište nám prosím přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Nebo písemně poštou na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2021 20:46, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2021 12:16, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.