Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Výpadky internetu bez jakéhokoli upozornění. Výpadek byl 1.2.2021 zhruba půl hodiny a další dnes 2.2.2021, kdy internet vypadává celý den a momentálně nejde více jak 2 hodiny.
Pracuji z domova a jistě chápete že na internetu jsem závislý. Z důvodu výpadku jsem byl nucen vzít si neplacené volno.
Požaduji návrh řešení této situace.
Jde mi především o to, abych o výpadcích věděl. Pokud se situace bude opakovat bez upozornění, budu využívat služeb od konkurence.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Trauči, mrzí mě vzniklé komplikace. Ujišťuji Vás, že je naším cílem poskytovat služby na co nejvyšší úrovni. K výpadkům nebo technickým potížím bohužel docházet může, přičemž bezchybné připojení nedokáže garantovat žádná společnost.
V současné době jsou zákazníci informování na e-mail, pouze pokud ze strany společnosti je plánovaná údržba na síti, která je konkrétně lokalizovaná a je určen přesný dopad na zákazníka. Informace o výpadcích ve Vaší lokalitě je možné ověřit v aplikaci Moje UPC na https://my.upc.cz/Logon. Výpadky je možné ověřit i na našich stránkách https://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/sluzby/vypadky/. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.