Počet nahlášených stížností: | 24 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Zakoupil jsem wi-fi tuner Auna iAdapt 240. Na tomto tuneru nejsem schopen naladit všechny stanice ČR , konkrétně Český rozhlas Retro. Přesto, že tato stanice se nachází jak v internetových rádiích tak v DAB stanicích tuner ji nenajde. Když jsem použil doporučenou internetovou aplikaci My media U opět všechny nastavené stanice v této aplikaci se ukázaly na adapteru mimo ČR Retro. I při vytvoření vlastní složky je na PC ve složce tato stanice a na tuneru je složka prázdná. Nevím co s tím dělat a kde případně zajistit opravu. Tuner jsem zakoupil v únoru 2019 a byl dodán fi. Chal-Tec GMBH. Restatrt ani tovární nastavení nepomohly. Nevím na koho se tedy obrátit k vyřízení reklamace než na dodavatele. Děkuji, Jeřábek Znojmo
MAC: 0C8C24B82E60, Model.n.10030314-03118080490, WEEE-Nr.46906833
Oprava nebo výměna( možná i s doplatkem) za funkční typ
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které si strany ujednaly, (a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné), může spotřebitel věc reklamovat.
Reklamaci je třeba uplatnit v souladu s § 2172 občanského zákoníku zásadně vůči prodávajícímu - tj. společnosti, od níž si spotřebitel výrobek zakoupí a jíž zaplatí kupní cenu.
Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní.
Nároky při uplatnění reklamace jsou upraveny v § 2169 občanského zákoníku. Lze požadovat primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Jestliže není možná ani jedna z uvedených variant, má kupující právo od smlouvy odstoupit.
Dobrý den,
omlouváme se za komplikace s výrobkem které samozřejmě vyřešíme k Vaší spokojenosti. Výrobek si u Vás na naše náklady vyzvedneme a zašleme do našeho servisního střediska, kde se na něj kolegové podívají a vadu eliminují. Kompletní postup pro reklamaci naleznete v našem internetovém formuláři, který je nutné k reklamaci vyplnit:
https://www.track-elstar.eu/returns/index.php?lang=cz
V případě nejasností prosím kontaktujte naší zákaznickou podporu v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: info@electronic-star.cz.
Přejeme hezký den.
S pozdravem Váš tým Electronic-star
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: velmi děkuji za zkontaktování fi. Electronic.star a za její vstřícné vyřízení mé reklamace.