Společnost


Invia.cz, a.s.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48177Neumožněn odjezd na dovolenou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2021, před 4 lety

Andrea Stepankova

Znění stížnosti

Prostřednictvím Invia jsme přes internet objednali zájezd. Zaplatili zálohu, první splátku a tzv. chytrou zálohu-splnili všechny podmínky. Z důvodu nedoplacení zájezdu ze str. Invia- CK Pantour, byla naše objednávka 3týdny před odletem vrácena Invia pro nedoplatek, o kterém nás nikdo neinformoval. Po několika telefonátech -i 2 dny před odletem nám byla popřána šťastná dovolená. Dodnes nemáme nic v rukou(peníze, omluvu,voucher).Děkuji


Produkt

Řecko, Kréta, odlet 3.7.2020


Požadované řešení

Vrácení peněz včetně záloh


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2021 11:41, před 4 lety

Pokud spotřebitel uhradil smluvené náklady za zájezd, má pořadatel povinnost mu poskytnout plnění ve formě objednaného zájezdu. Pokud pořadatel zájezd zruší (byť třeba jen vůči konkrétnímu spotřebiteli, a nikoliv jako celek), má povinnost vrátit spotřebiteli všechny náklady, které od něj v souvislosti se zájezdem obdržel. Zruší-li zájezd pořadatel, nemá spotřebitel povinnost hradit stornopoplatky.

Pokud tedy společnost neposkytla spotřebiteli smluvené plnění, měla by mu bezodkladně vrátit veškeré peněžní prostředky, které od něj obdržela. Neučiní-li tak, může ji spotřebitel vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2021 10:51, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.