Počet nahlášených stížností: | 23 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, děkuji za možnost podat tuto stížnost. Před Vánoci 2020 jsem si objednala dva kusy oblečení. Zboží nakonec dorazilo s velkým zpožděním, což by tolik nevadilo, ale jedny šaty (Dámské Vánoční šaty M, červená 0997191, cena 599,- Kč) neodpovídaly rozměrům, které jsem zaslala. Obratem jsem napsala email, že šaty z důvodu nevyhovující velikosti zasílám zpět, to jsem také ještě ten den učinila. Dle zprávy České pošty byl balík doručen 7. ledna (odeslán 21.12.). Od té doby majitelka nekomunikuje, telefon je nedostupný, po napsání zprávy na chat se hned odpojila - bez odpovědi. Jedná se sice o relativně malou částku, byla bych ale ráda, kdybychom vše mohli urovnat.
Dámské Vánoční šaty M, červená 0997191, cena 599,- Kč
Prosím o vrácení částky 599,- Kč na číslo účtu, které jsem uvedla v emailu majitelce obchodu
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.