Společnost


Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Počet nahlášených stížností:130
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48184Uvedení klienta v omyl při známých okolnostech nařízení vlády a MZV z 28.1.2021

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2021, před 4 lety

Hana Rumpíková

Znění stížnosti

Dne 1.2.2021 jsem velmi rychle uzavřela s pracovnicí e travel smlouvu na zájezd do SAE a následně jsem uzavřela i pojištění + COVID-19 připojištění.
Byla jsem pracovnicí informována, že je nutný test PCR před odletem a po příletu buď PCR test NEBO KARANTÉNA.Protože se jedná o INSTITUCI, není třeba získávat informace osobně.
Dne 2.2.2021 jsem ale na základě informací z netu otevřela stránky MZV ke Covid 19 situaci v SAE a zjistila, že
a) je nutný PCR test PŘED návratem do
ČR (tedy ještě v SAE?)
b) je povinná karanténa i při negativ-
ním výsledku 5 dní a další test PCR.
Toto vše je označeno datem 28.1.2021!!!!!!
Protože manžel rozhodně nemůže vědomě ohrozit svou karanténou z důvodu vlastní NEODPOVĚDNOSTI 100členný kolektiv v zaměstnání (nemoc je nepředvídatelná a právně nenapadnutelná), obrátila jsem se ihned na touroperátorku a žádala i písemně o odstoupení od smlouvy o zájezdu z důvodu MYLNĚ POSKYTNUTÉ INFORMACE a na jejím základě NEŘEŠITELNÉ situace (kromě hodinové výpovědi) v zaměstnání. Totéž jsem napsala i řediteli CK Fischer p. Jiřímu Jelínkovi a volala na CK EXIM TOUR (vůbec nechápu ten konglomerát ) a žádala o vyjádření stanoviska.
Do 3.2.2021 přes opakované telefonáty NIKDO NIC NEVÍ a jsem odkazována na datum 5.2.2021 na stanovisko MZV, které ale už je na stránkách VEŘEJNĚ publikováno a koresponduje s předchozím.
Za dovolenou jsem zaplatila ihned 1.2.2021 bezmála 46000 Kč vč. všech dostupných pojištění a 3 testů PCR (já mohu při návratu být v karanténě) a parkovného ve výši 990 Kč.
Není moji vinou, že prodávající nejsou informováni o nařízeních vlády a stanovisku MZV ČR.
Mgr.Hana Rumpíková


Produkt

Zaplacení zájezdu + služeb na základě mylné informace o dostačujícím PCR testu po návratu ze SAE-


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy pro reálnou hrozbu ztráty zaměstnání v důsledku nařízené 5denní karantény a uhrazení celé vložené částky = 46900 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2021 11:26, před 4 lety

Byl-li spotřebitel uveden při nebo před uzavřením smlouvy o zájezdu v omyl, je možné v souladu s § 583 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, namítat neplatnost uzavřené smlouvy. V takovém případě má spotřebitel možnost požadovat vydání všeho, co doposud pořadateli zájezdu zaplatil.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2021 11:48, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.