Společnost


Delta Division s.r.o.

Počet nahlášených stížností:231
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48186Nedodané zboží - zaplacené

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2021, před 4 lety

Josef Škopek

Znění stížnosti

Objednal jsem si zboží na internetovém eshopu, Zboží mělo být skladem - odesíláme ihned po zaplacení, nic o žádném dalším sekundárním dodavateli. Tak jsem objednal, zaplatil - potvrzení platby proběhlo téměř okamžitě a pak přišla informace, že zboží je na cestě. Po týdnu jsem se dotazoval, kde je mé zaplacené zboží - prý u dodavatele a dál nic. Ani neví jestli vůbec na cestě něco je, protože jsem obdržel jinou informaci, než mi poslal automat, že "zboží je na cestě". Žádné sledovací číslo, nic podle čeho by se dalo zjistit, zda je zboží na cestě a kdo je přepravce. V dalším em. po mé urgenci mi bylo najednou sděleno, že zboží je na cestě, ale ještě nedostalo přidělené sled. číslo. Výsledek nejistý a v nedohlednu a při případném odstoupení nevrací prostředky, ale dle VOP nějaké kupony v hodnotě 110% zaplaceného, pokud nesouhlasím musím si vratku vykomunikovat s dodavatelem, který není znám. Po dalším týdnu opět požaduji sledovací číslo 2x emailem a již bez odpovědí....


Produkt

Vysokotlaká kvalitní sprchová hlavice 1


Požadované řešení

dodání zboží - informace kde zboží je, nebo vrácení prostředků


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2021 15:23, před 4 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2021 15:26, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.