Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Prosím o vrácení 2x stržené částky z účtu č.: viz osobní údaj
Částka 2442,-, ID transakce: 9160067513, var.symbol: 2050000029, Spec.s.: 2106732087, konst.: 1178.
Děkuji, Lörinczová.
Vrácení 2.442,-.
|
Tweet |
Dle § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že společnost je povinna vydat veškeré prostředky, které bez právního důvodu z účtu spotřebitele strhla. Jedná se totiž z její strany o tzv. bezdůvodné obohacení. K vydání bezdůvodného obohacení je možné vyzvat společnost možnými prostředky komunikace, nejlépe však formou doporučeného dopisu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.