Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#48189Nekvalitní potraviny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2021, před 4 lety

Jaroslav Ondra

Znění stížnosti

Dobrý den,špatný den,
Dnes 3. 2. 2021 jsem si ve Vašem nákupním středisku TESCO Hradec Králové 2 (Brněnská), zakoupil 2 balení Hovězích dršťek (1 balení 94,- Kč). Po otevření, na první pohled nic moc (dršťky tenké-spíše to vypadalo jako odpad z hovězích předžaludků). Při vaření, neznámá vůně-lójovita. Po uvaření- HNUS- jak na chuť tak i vzhledově, prostě HNUS. Dal jsem to psovi, doufám, že nebude mít žaludeční potíže. Byl jsem tedy nucen jít do jiného nákupního střediska-BILLA zakoupit nové balení a to už bylo něco úplně jiného. Vzhledově, při vaření klasická vůně a po uvaření jiný vzhed a chuť.
Že se nestydíte. Něco tak odporného dodávat do obchodní sítě a ke spotřebitelům (obchodní logistika).
Jsem zaměstnanec Českého rozhlasu a tam probíhá soutěž - Pochoutkový rok-. To by bylo něco - Dršťková polévka podle Tesca.
Nevím jak mám do mé stížnosti zadat fotodokumentaci, ale každopádně to uvedu v jiné sociálni síti

S nepozdravem
Jaroslav Ondra


Produkt

Nekvalitní sortiment


Požadované řešení

Zjednat nápravu!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2021 15:14, před 4 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/online-formulare/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2021 18:50, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.