Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,špatný den,
Dnes 3. 2. 2021 jsem si ve Vašem nákupním středisku TESCO Hradec Králové 2 (Brněnská), zakoupil 2 balení Hovězích dršťek (1 balení 94,- Kč). Po otevření, na první pohled nic moc (dršťky tenké-spíše to vypadalo jako odpad z hovězích předžaludků). Při vaření, neznámá vůně-lójovita. Po uvaření- HNUS- jak na chuť tak i vzhledově, prostě HNUS. Dal jsem to psovi, doufám, že nebude mít žaludeční potíže. Byl jsem tedy nucen jít do jiného nákupního střediska-BILLA zakoupit nové balení a to už bylo něco úplně jiného. Vzhledově, při vaření klasická vůně a po uvaření jiný vzhed a chuť.
Že se nestydíte. Něco tak odporného dodávat do obchodní sítě a ke spotřebitelům (obchodní logistika).
Jsem zaměstnanec Českého rozhlasu a tam probíhá soutěž - Pochoutkový rok-. To by bylo něco - Dršťková polévka podle Tesca.
Nevím jak mám do mé stížnosti zadat fotodokumentaci, ale každopádně to uvedu v jiné sociálni síti
S nepozdravem
Jaroslav Ondra
Nekvalitní sortiment
Zjednat nápravu!!!
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/online-formulare/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.