Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamace notebooku Acer v záruční době, celkem reklamováno 5x, při třetí reklamaci řešeno v prodejně reinstalací dle pokynu servisu Acer, při čtvrté odmítnuto prodejnou odstoupení od smlouvy,zasláno k opravě, při páté reklamaci k posouzení dobropisu servis Acer zjistil poškození počítače, náraz,vniknutí kapaliny atd. Toto odmítám,muselo dojít k poškození při manipulaci v prodejně či přepravě z prodejny do servisu Acer. Zdůrazňuji,že prodejna nikdy nezjistila poškození počítače při převzetí k vyřízení reklamace,ani tuto skutečnost neuvedla v protokolu při převzetí reklamace, vždy se jednalo o vadný HDD,který byl měněn a provedena instalace operačního systému, tedy již při třetí výměně dne 1.10.jsem měla právo na odstoupení od smlouvy sjednané dne 29.12.2012, první reklamace 13.3.2013,pátá a poslední dne 20.10.2014 - zjištěn údajný náraz, v předchozích třech výměnách disku nic servis Acer mimozáručního nezjistil
notebook Acer NC- V3-571G-53218G75MAKK W8ML64ASC, S/N, sériové číslo NXRZLEC00723801C8B3400, cena 18109.-Kč
odstoupení od smlouvy a vrácení kupní ceny
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebitelce, aby si vyžádala fotografie poškození. Pokud prodávající bude trvat na zamítnutí reklamace, bude nutné prokázat, že se o vadu skutečně jedná, případně, že poškození vzniklo až v době, kdy byl výrobek předmětem závazku prodávajícího. Nejvěrohodnejším důkazním prostředkem je v tomto případě znalecký posudek. Se znalcem nejdříve doporučujeme konzultaci. Seznam znalců je na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitelky, má právo na odstoupení od kupní smlouvy a úhradu znalečného.
Spotřebitelka nám sdělila, že se s prodávajícím dohodli na možnosti výběru jiného zboží ve stejné hodnotě. Stížnost tedy považujeme za uzavřenou.