Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po objednání 7 palcového 3g s gps a telefonem jsem zaplatil 19900kč složenkou 20.10.14 .Zaslal jsem voucher na přidělený variabilní symbol 9000465891 bankovní ůčet XY a do dnešního dne jsem tablet nedostal.
Karlheinz Kawan
ZASLAT NA MOU ADRESU
|
Tweet |
Pokud byla uzavřena kupní smlouva mezi subjekty, těmto subjektům vznikají vzájemná práva a povinnosti. Povinností spotřebitele je zaplatit kupní cenu a převzít zboží. Z dostupných informací vyplývá, že spotřebitel povinnost zaplatit kupní cenu splnil. K tomu aby však mohlo k převzetí zboží dojít, musí prodávající splnit svou povinnost spočívající v odevzdání věci dle smlouvy a umožnění spotřebiteli nabýt vlastnického práva.
Je-li čas plnění přesně ujednán nebo jinak stanoven, je prodávající povinen plnit i bez vyzvání. Neujednají-li strany, kdy má prodávající zboží dodat, může spotřebitel požadovat plnění ihned a prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu.
Pokud podnikatel nevyužije reakce, je možné obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které se může prostřednictvím britského Evropského spotřebitelské centra pokusit kontaktovat prodávajícího na uvedeném sídle a spor řešit. ESC bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit jejich problémy s obchodníky z jiných zemí EU, Islandu či Norska. (http://www.evropskyspotrebitel.cz/)
Společnost nám sdělila, že spotřebitel uplatnil neplatný voucher a odmítl zaslat správný. Z toho dovozuje, že voucher je určený k uplatnění u jiného subjektu. Dále se již k případu vyjádřovat nechce. Stížnost tedy z tohoto důvodu uzavíráme.