Společnost


THOMAS-TRADE.LTD

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4820Zaplacený tablet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2014, před 10 lety

KARLHEINZ KAWAN

Znění stížnosti

Po objednání 7 palcového 3g s gps a telefonem jsem zaplatil 19900kč složenkou 20.10.14 .Zaslal jsem voucher na přidělený variabilní symbol 9000465891 bankovní ůčet XY a do dnešního dne jsem tablet nedostal.
Karlheinz Kawan


Požadované řešení

ZASLAT NA MOU ADRESU


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2014 16:27, před 10 lety

Pokud byla uzavřena kupní smlouva mezi subjekty, těmto subjektům vznikají vzájemná práva a povinnosti. Povinností spotřebitele je zaplatit kupní cenu a převzít zboží. Z dostupných informací vyplývá, že spotřebitel povinnost zaplatit kupní cenu splnil. K tomu aby však mohlo k převzetí zboží dojít, musí prodávající splnit svou povinnost spočívající v odevzdání věci dle smlouvy a umožnění spotřebiteli nabýt vlastnického práva.

Je-li čas plnění přesně ujednán nebo jinak stanoven, je prodávající povinen plnit i bez vyzvání. Neujednají-li strany, kdy má prodávající zboží dodat, může spotřebitel požadovat plnění ihned a prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu.

Pokud podnikatel nevyužije reakce, je možné obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které se může prostřednictvím britského Evropského spotřebitelské centra pokusit kontaktovat prodávajícího na uvedeném sídle a spor řešit. ESC bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit jejich problémy s obchodníky z jiných zemí EU, Islandu či Norska. (http://www.evropskyspotrebitel.cz/)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2014 16:02, před 10 lety

Společnost nám sdělila, že spotřebitel uplatnil neplatný voucher a odmítl zaslat správný. Z toho dovozuje, že voucher je určený k uplatnění u jiného subjektu. Dále se již k případu vyjádřovat nechce. Stížnost tedy z tohoto důvodu uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.