Počet nahlášených stížností: | 34 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Před objednáním jsem vznesl dotaz na rychlost dodání. Bylo mi sděleno,
že bude odesláno následující den a obdržím zboží nejpozději ve čtvrtek nebo v pátek. Ve čtvrtek jsem dostal mail, že dostanu zboží se zpožděním 1-3 dny. V případě pravdivé informace bych objednal zboží u jiného dodavatele, protože dodání opravdu zpěchalo.
LEDNICE PHILCO
NESERIOZNOST ESHOPU. OZNAČIT ZA NESPOLEHLIVÝ ONLINE SHOP.CZ
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
Vaše nespokojenost nás velice mrzí. Dle historie komunikace Váš dotaz ohledně dostupnosti a dodání výrobku ještě před provedením objednávky neevidujeme. Naopak jsme Vás prvotně kontaktovali telefonicky z naší strany ohledně poznámky v objednávce a zároveň v hovoru sdělili předpokládaný termín doručení. Nejednalo se o slib, jak mimochodem uvádíme v našich všeobecných obchodních podmínkách, viz. (3.11. Kupující bere na vědomí, že dostupnost zboží prezentovaného v internetovém obchodě prodávajícího je vázána na skladové zásoby a prodávající tudíž dostupnost zboží negarantuje).
Jak ve Vašem příspěvku uvádíte, bylo přislíbeno dodání do čtvrtka, či pátku, což jsme z naší strany dodrželi. Zboží bylo v úterý 2. 2. 2021 objednáno a v pátek 5. 2. 2021 doručeno na Vaši adresu. Co se týče prodlevy s odesláním výrobku, jednalo se o jeden pracovní den, kdy jsme Vás o této skutečnosti ihned s omluvou informovali. Jednalo se o prodlevu ze strany dodavatele, kdy vzhledem k aktuální situaci došlo ke kapacitním potížím a bylo nutné expedici o jeden pracovní den posunout. I přes tuto skutečnost byl termín doručení dodržen. S přihlédnutém ke zmíněným faktům neevidujeme pochybení, které by mělo za následek řešit nastalou situaci jako mimosoudní spor přes ČOI. Vždy se naopak snažíme udělat maximum, aby byl zákazník s našimi službami spokojen.
Za způsobené potíže se tímto znovu omlouváme, věříme však, že byla celá záležitost dořešena k Vaší následné spokojenosti. Děkujeme za pochopení.
S přátelským pozdravem
ONLINESHOP.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.