Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#482062 měsíce bez internetu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2021, před 4 lety

Daniel Rohal

Znění stížnosti

Dobrý den. Na začátku prosince 2020 jsem zavolal na Callcentrum O2 s žádostí o nastavení internetu 5G - už jsem jeden internet měl doma a tento měl být pro mého otce do jeho domku, kde žije. Technik měl dorazit 24. prosince, nedorazil, mezi svátky jsem tedy volal do O2, že technik nedorazil. Ochotný pán z Callcentra mi po přezkoumání sdělil, že nesouhlasí telefonní číslo a proto při komunikaci ze strany technika jsem nebyl zastižen (volal jsem ze správného čísla, ale v evidenci má O2 evidované mé historické). Určitě pochopitelné, udělali jsme tedy objednávku znovu, už podruhé jsem po telefonu uváděl, že nejsou na adrese telefonní kabely a nelze tedy internet přivést přes kabel - na začátku ledna měl přijet technik a nainstalovat internet - měl přijet v odpoledních/večerních hodinách, na místě byl hned ráno a nikdo nebyl doma - nicméně po telefonu už jsme s technikem zjistili, že veze modem s kabelovým připojením a že internet nainstalovat na adrese nepůjde. Volal jsem tedy do O2, kde mi bylo chladně sděleno, že už jim technik volal a všechno ví, že je vše změněno a technik se mi ozve znovu se správným modemem vedeným po síti, nikoliv přes kabel. Den se se dnem sešel a nikdo se neozýval, nedalo mi to tedy a volal jsem znovu. Zmatená paní na drátě O2 callcentra se diví, proč je ve všem takový chaos, asi 3x se během hovoru omluví, že se musí poradit s nadřízenou (asi začátečník, ale chápal jsem to). Po chaosu jsme tedy konečně zjistili, co vlastně chci a že se stalo několik chyb v objednávkách. Paní mi řekla, že 5G na adrese vůbec nepůjde, že není na adrese signál a začala mi nabízet předražené přenosné karty s internetem (přenosné modemy, které byli asi o 1000,- dražší než 5G internet). Nakonec mi sdělila, že napíše nějakému technickému oddělení, že na ně nemá telefon a jen e-mail/chat a že se mi ozve další den odpoledne. Neozvala se. Volám tedy následující den - opět hovořím se slečnou, tentokrát jinou (všimněte si, že už volám po páté a je polovina ledna). Paní mi sdělí, že není stále od technického oddělení odpověď a znovu se mi pokusí nabídnout různé typy modemů, následně mi sděluje, že se tedy pokusí vykomunikovat to s nimi sama a že se mi ozve další den. Historie se opakuje, paní se neozývá a tak volám znovu, po šesté. Nakonec u poslední paní z Callcentra vypadne nabídka na 4G internet, prozatím bez televize (přestože jsem chtěl "bronzovou" televizi) a že nejdříve vyzkouším. Zároveň je prý instalace jednoduchá a nebudu potřebovat žádného technika, který by mi vše zavedl. Modem mi má přijít kurýrem na zvolenou adresu - tuto recenzi píšu po dvou týdnech od posledního hovoru a dva měsíce od prvního hovoru. Od posledního hovoru mi nikdo nevolal, kurýr žádný modem nepřivezl, internet po dvou měsících stále nemám a očividně O2 vůbec nevidí, že přišlo o platícího klienta. Můj internet doma je plně funkční a mám od O2 a je připraveno na 5G, mám k tomu anténu a posilovač signálu a proto se mi nechce jít do výměny. Ale po této komunikaci a přístupu ze strany O2 seriózně uvažuji i o změně svého dosavadního internetu. Třeba bude s Vodafonem nebo T-Mobilem lepší komunikace a budou se více snažit vyjít zákazníkovi vstříc, nebo alespoň nenechají zákazníka čekat 2 měsíce na internet.


Produkt

Internet 5G,4G a bronzová TV


Požadované řešení

x


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2021 12:08, před 4 lety

Pokud podnikatel neplní ve sjednaném termínu, může spotřebitel od smlouvy (resp. od objednávky) odstoupit pro prodlení druhé strany (§ 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Není-li spotřebitel spokojen s úrovní komunikace se společností, může zvážit zavedení internetového připojení od jiného poskytovatele. Jiný právní nárok z popsaného skutkového stavu nevyplývá.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.3.2021 13:10, před 4 lety

Dobrý den,

velice nás mrzí, že jste měl důvod k vyjádření nespokojenosti.
Je pro nás důležité, aby každý zaměstnanec naší společnosti byl skutečným profesionálem, zaměřeným na potřeby a přání našich zákazníků, omlouváme se za nepříjemnosti.

Ze dne 9.2.2021 evidujeme objednávku na internetové připojení přes síť LTE, která byla dokončená 11.2.2021. Mrzí nás, že na požadované adrese není dostupnost na Internet na doma 5G.

Pokud bychom pro Vás mohli něco udělat, napište nám na info@o2guru.cz.

S pozdravem

Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2021 15:28, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2021 23:03, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.