Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#48207Zrušení objednávky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2021, před 4 lety

Richard Heiser

Znění stížnosti

Dobrý den,
večer dne 1.2.2021 jsem obdržel email od zmíněné společnosti, který potvrzoval vytvoření objednávky na Vitamín D3 za cenu dovozu. Objednávku jsem nevytvořil a tak jsem druhý den (2.2.2021) kontaktoval firmu emailem s informací, že jsem objednávku nevytvořil a prosím o zrušení objednávky, odpověděl pouze automat o až 5 denní reakční době.

Následně jsem se dozvěděl, že objednávku na mé jméno vytvořila v dobré víře má přítelkyně.

S touto informacé jsem telefonicky kontaktoval firmu ještě tentýž den (2.2.2021). Opět jsem zažádal o zrušení objednávky. Paní z call centra firmy, které jsem vysvětlil situaci a přednesl žádost o zrušení objednávky, nakonec řekla, že objednávku zruší. Byl jsem informován, že je možné, že objednávka i tak přijde z důvodu jejich přetížení. Pokud by se tak stalo mám zásilku odeslat zpět.

Žádnou informaci o zrušení emailem jsem nedostal. 3.3.2021 došel pouze email o tom, že zásilka je na cestě. Pokud zásilka přijde, obratem zasílám zpět.


Produkt

Vitamín D3 za cenu poštovného a balného-Vitasolaris (roční zásoba)


Požadované řešení

Pokud tak již nebylo po mé telefonické a emailové komunikaci s prodejcem učiněno, žádám, aby byla objednávka stornována a v ideálním případě zasláno potvrzení o zrušení objednávky.

Také žádám o výmaz svých osobních údajů z databáze firmy a o žádné jiné zasílání reklam a nabídek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2021 14:11, před 4 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebiteli také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebiteli zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitel povinen na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil (např. e-mailovou komunikaci).

Pokud spotřebitel vzal zpět svůj souhlas se zpracováním jejích osobních údajů, je společnost povinná to respektovat. Neučiní-li tak společnost, má spotřebitel možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.2.2021 09:51, před 4 lety

Vážený pane Heisere,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že objednávku produktu Vitamín D3 VitaSolaris, vedenou na Vaše jméno, v našem systému neevidujeme. Neevidujeme ani Vaše osobní údaje.

Děkujeme a přejeme hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.2.2021 01:04, před 4 lety


Richard Heiser

Hodnocení:

Komentář: Velice děkuji za vyřízení záležitosti.