Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
večer dne 1.2.2021 jsem obdržel email od zmíněné společnosti, který potvrzoval vytvoření objednávky na Vitamín D3 za cenu dovozu. Objednávku jsem nevytvořil a tak jsem druhý den (2.2.2021) kontaktoval firmu emailem s informací, že jsem objednávku nevytvořil a prosím o zrušení objednávky, odpověděl pouze automat o až 5 denní reakční době.
Následně jsem se dozvěděl, že objednávku na mé jméno vytvořila v dobré víře má přítelkyně.
S touto informacé jsem telefonicky kontaktoval firmu ještě tentýž den (2.2.2021). Opět jsem zažádal o zrušení objednávky. Paní z call centra firmy, které jsem vysvětlil situaci a přednesl žádost o zrušení objednávky, nakonec řekla, že objednávku zruší. Byl jsem informován, že je možné, že objednávka i tak přijde z důvodu jejich přetížení. Pokud by se tak stalo mám zásilku odeslat zpět.
Žádnou informaci o zrušení emailem jsem nedostal. 3.3.2021 došel pouze email o tom, že zásilka je na cestě. Pokud zásilka přijde, obratem zasílám zpět.
Vitamín D3 za cenu poštovného a balného-Vitasolaris (roční zásoba)
Pokud tak již nebylo po mé telefonické a emailové komunikaci s prodejcem učiněno, žádám, aby byla objednávka stornována a v ideálním případě zasláno potvrzení o zrušení objednávky.
Také žádám o výmaz svých osobních údajů z databáze firmy a o žádné jiné zasílání reklam a nabídek.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebiteli také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebiteli zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitel povinen na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil (např. e-mailovou komunikaci).
Pokud spotřebitel vzal zpět svůj souhlas se zpracováním jejích osobních údajů, je společnost povinná to respektovat. Neučiní-li tak společnost, má spotřebitel možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážený pane Heisere,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že objednávku produktu Vitamín D3 VitaSolaris, vedenou na Vaše jméno, v našem systému neevidujeme. Neevidujeme ani Vaše osobní údaje.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Hodnocení:
Komentář: Velice děkuji za vyřízení záležitosti.