Společnost


Globus ČR, k.s.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#48209Kvalita jídla v restauraci Globus Karlovy Vary

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2021, před 4 lety

Lenka Novotná

Znění stížnosti

Dobrý den,

vždy jsem byla s jídlem z této restaurace vcelku spokojená, ale to co tam kuchaři předvádí poslední měsíc, tak to je síla. Největší problém vidím v tom, že neumí udělat omáčky. Jejich způsob výroby je zřejmě takový že vezmou výpek z masa a naředí ho olejem a vodou, takže výsledný produkt vypadá tak, že na dně leží cosi a na vrchu máte někdy i 1cm vysokou vrstvu oleje! Minule mělo být kuře na paprice, člověk očekává omáčku, ale kuře mi plavalo ve směsi oleje vody a něčeho hnědého po paprice ani známka. Byla bych ráda abyste se na toto zaměřili, protože 3x jsem zkusila v poslední době a 3x zažívací potíže.....


Produkt

omáčky


Požadované řešení

Buď změnit kuchaře a nebo je naučit vařit !


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2021 13:35, před 4 lety

Podávané pokrmy mají mít vlastnosti, které byly sjednány, tedy zejména složení uvedené v jídelním lístku. Pokud vlastnosti nebyly specifikovány, měly by odpovídat povaze zboží a zvyklostem. Kvalitu jídla podávaného v restauraci může spotřebitel rovněž reklamovat.

V případě opakovaného nedostatku lze zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v dané oblasti, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.2.2021 14:41, před 4 lety

Vážená paní Novotná,

Velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost a děkujeme za zaslání podnětu. Celou situaci prověříme s kolegy na hypermarketu a uděláme maximum pro to, aby se podobná situace neopakovala. Věříme, že nám zachováte svou přízeň i v budoucnu.

Váš Globus.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2021 20:16, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.3.2021 21:26, před 4 lety


Lenka Novotná

Bohužel zatim stale žádna náprava.Hnědé omacky jsou stale stejna katastrofa, takze restauraci Globus Karlovy Vary povazuji za me za uzavrenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2021 15:19, před 4 lety

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.