Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
vždy jsem byla s jídlem z této restaurace vcelku spokojená, ale to co tam kuchaři předvádí poslední měsíc, tak to je síla. Největší problém vidím v tom, že neumí udělat omáčky. Jejich způsob výroby je zřejmě takový že vezmou výpek z masa a naředí ho olejem a vodou, takže výsledný produkt vypadá tak, že na dně leží cosi a na vrchu máte někdy i 1cm vysokou vrstvu oleje! Minule mělo být kuře na paprice, člověk očekává omáčku, ale kuře mi plavalo ve směsi oleje vody a něčeho hnědého po paprice ani známka. Byla bych ráda abyste se na toto zaměřili, protože 3x jsem zkusila v poslední době a 3x zažívací potíže.....
omáčky
Buď změnit kuchaře a nebo je naučit vařit !
|
Tweet |
Podávané pokrmy mají mít vlastnosti, které byly sjednány, tedy zejména složení uvedené v jídelním lístku. Pokud vlastnosti nebyly specifikovány, měly by odpovídat povaze zboží a zvyklostem. Kvalitu jídla podávaného v restauraci může spotřebitel rovněž reklamovat.
V případě opakovaného nedostatku lze zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v dané oblasti, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/.
Vážená paní Novotná,
Velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost a děkujeme za zaslání podnětu. Celou situaci prověříme s kolegy na hypermarketu a uděláme maximum pro to, aby se podobná situace neopakovala. Věříme, že nám zachováte svou přízeň i v budoucnu.
Váš Globus.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Bohužel zatim stale žádna náprava.Hnědé omacky jsou stale stejna katastrofa, takze restauraci Globus Karlovy Vary povazuji za me za uzavrenou.
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme.