Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
V lednu letošního roku jsem u společnosti MALL.CZ zakoupily dva mobilní telefony značky GO CLEVER Quntum 4.
Skla nám praskly u obou přistroju asi cca po měsíci.
Nicméně telefony fungovaly normálně dál.
Cca v půli července se oba telefony ve stejný den vypli a již nežli zapnout, nabít, prostě vůbec nic.
Telefony jsem reklamovaly, jeden opravily a druhý poslaly zpět bez opravy, s tím, že je menachanicky poškozen (prasklé sklo dispeje) a tudíž bez záruky.
Na radu operátora MALL.CZ jsem druhý telefon poslal opět na reklamaci.
Telefon jsem posílal poštou, převzaly balík 23.09.2014, ale mě oznámili emailem, že byl telefon přijat do reklamace až 29.09.2014 a že lhůta běží ode dne následujicího, to jest od 30.09.2014.
01.10 jsem obdržel email, že je telefon mechanicky poškozen a záruka se nevztahuje a neuznává. Týž den jsem jim odepsal a ten samý den mi z autorizováného servisu přišla odpověď, že v rámci záruky opraví co mohou.
31.10.2014 jsem upozornil společnost MALL.CZ že ještě nebyla reklamace vyřízena. Telefoní operátorka mi sdělila, že je reklamace 30+ a tudíš, že mi vratí peníze. Domluvily jsem se po telefonu na převzetí peněz v pondělí, to jest dnes 03.11.2014 v Plzni na jejich pobočce, následně mi volaly a potvrdily, že budou peníze v pondělí připraveny.
Včera, n neděli mi přišel emial tohoto znění: Vážený pane Šimku,
prověřili jsme stav Vaší reklamace. Reklamace byla servisem vyhodnocena jako mechanicky poškozená, tudíž Vám za tento telefon nemůžeme vrátit finanční prostředky.
Nicméně za zmatečnou komunikaci dne 31.10. s naším zákaznickým servisem si Vám dovolujeme alespoň zaslat slevový poukaz, který Vám bude poslán dodatečně.
Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení.
S přátelským pozdravem,
Jitka Borovská
zákaznický servis MALL.CZ
A teď nevím na čem jsem.
Mám nárok na odstopení od smlouvy a vracení peněz kvůli nedodržení reklamační doby, nebo se obrátit na soudního znalce aby povrdil nebo vyvratil, že telefon nefunguje kvůli prasklému sklu( podotýkám, že bylo sklo prasklé v levém horním rohu a fukčnosti to nevadilo). Do dnešního dne nemám ani telefon, ani protokol o reklamaci, prostě nic.
Prosím Vás tedy o radu.
Děkuji za Váš čas a Vaši odpověď.
S podravem Jiří Šimek, Nýrsko
Smartphone GOCLEVER QUNTUM 4 černý, dva kusy
Dle mého názoru byla překročena doba reklamačního řízení a myslím si, že mám nárok na odstoupení od smlouvy.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Skutečnost, že společnost v rámci reklamace jednou informuje zákazníka o tom, že reklamace je zamítnuta z důvodu mechanického poškození, načež v zápětí se v podstatě uzná, že nějaké vady budou v rámci záruky odstraněny, je pro zákazníka matoucí. Pro komplexní posouzení by bylo vhodné prostudovat celou komunikaci, zejména znění e-mailu, ve které se servis zavázal k opravě.
V tomto případě ale již reklamace byla zamítnuta v prvním reklamačním řízení. Dle našeho názoru bude z tohoto důvodu vhodnější, pokud se spotřebitel obrátí na soudního znalce a nechá existenci vady posoudit nezávislým odborníkem. Opačný postup by byl nejistý. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, bude spotřebitel ve výhodnějším důkazním postavení. Spotřebitel má v takovém případě právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Vážený pane Šimku,
Vaši reklamaci jsme kontrolovali a bohužel zboží bylo opravdu uznáno jako mechanicky poškozené. Ze servisního střediska nabídli, že opraví v rámci záruky, co bude možné, na tyto opravy se již lhůta ale nevztahuje, o vyřízení jste byl včas informován. Bližší informace naleznete v přiloženém servisním listu.
Rádi bychom Vás tímto požádali o převzetí zboží z reklamace a poté můžeme doporučit obrátit se na soudního znalce, který celou záležitost prošetří. Poté nás, prosím, znovu kontaktujte.
Mrzí mě, že Vám nedokážu vyjít lépe vstříc a děkuji za pochopení.
Ivana, overeno@mall.cz
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reakce, stížnost uzavíráme.