Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dne 14.01.2021 objednán kobereček ve tvaru srdce platba odeslána na účet 2900295296/2010 částka 231. Do dnešního dne, nemám žádnou zprávu o stavu objednávky a zároveň zboži zatím nedorazilo
koberec ve tvaru srdce barva šedá
obratem vrátit peníze na účet viz var. symbol uhrazené platby
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, paní Valachová,
ve Vaší objednávce č. 102934580 je zboží, které je dostupné u zahraničního prodejce a jeho obvyklá doba dodání trvá 10-40 (nejpozději 90) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože jsou zásilky odesílány přímo ze zahraničí.
Vaše objednávka byla expedována dne 19.1.2021. Vaše zboží je na cestě k Vám. Prosíme o strpení.
V případě, že k Vám v uvedeném termínu zboží nedorazí, určitě nás neváhejte kontaktovat, řešili bychom s Vámi případnou reklamaci.
Veškeré informace a vysvětlení k době dodání lze najít na následujícím odkazu: https://postovnezdarma.cz/obchodni-podminky/. V jakém stavu se Vaše objednávka nachází zjistíte nejrychleji po přihlášení zde: http://postovnezdarma.cz/crma/track/index/
Pokud máte jakékoliv další dotazy k Vaší objednávce, napište nám. Rádi Vám poradíme.
Hezký den přeje,
Lucka B.,
PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.