Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Potřebuji ukončit smlouvu,neboť domek opouštím,stěhuji se,poslalajsem dopis,telefonuji,bez odezvy.Čekám,že se mi brzy ozvete.Děkuji.
Podpis o uzavření smlouvy byl vylákán lží,že podepisuji pouze přítomnost vašeho jednatele u mě.Chci se o tom zmínit u právníka.
Ráda bych měla v ruce vyúčtování a doklad o ukončšení smlouvy,abych mohla domek poskytnout někomu jinému.
|
Tweet |
Pokud byla smlouva uzavřena mimo obchodní prostory nebo distančním způsobem, může spotřebitelka smlouvu o dodávkách elektřiny (s dodavatelem), v souladu s energetickým zákonem, vypovědět bez udání důvodu do 15 dnů od zahájení dodávek.
Vedle toho (resp. namísto toho) je možné namítat, že spotřebitelka nevěděla ani vědět nemohla, jakou listinu vlastně podepisuje. V takovém případě lze namítat nedostatek vůle jednající osoby. Dle § 551 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, je nedostatek vůle jednající osoby důvodem pro zdánlivost právního jednání. K podpisu smlouvy by se proto nepřihlíželo ("smlouva jako by ani nevznikla"). Uvažovat lze i nad neplatností smlouvy, pokud byl spotřebitelka uveden v omyl o rozhodující okolnosti (§ 583 občanského zákoníku).
Nepodaří-li se spor o odstupné vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na Energetický regulační úřad.
Dobrý den,
zákaznice na naší společnost zaslala email dne 11.02.2020 ohledně informace, že chce zůstat našim zákazníkem na zemní plyn.
Na základě toho zákaznice obdržela dokumenty o GDPR , Souhlas se změnou dodavatele a Plnou moc. Dokumenty naše společnost přijala od zákaznice podepsané.
Na základě těchto podepsaných dokumentů se zaslala výpověď na společnost Bohemia Energy, která se snažila odběrné místo neoprávněně převzít.
Od této společnosti byla obdržena akceptace na naší podanou výpověď.
Dne 30.07.2020 nám zákaznice zaslala žádost o ukončení dodávky zemního plynu z důvodu změny bydliště. Vzhledem k tomu, že zákaznice zaslala tuto žádost pouze elektronicky, tak kolegyně zákaznici odepsala postup ohledně této výpovědi. Kolegyně, ale na tento email nedostala od té doby žádnou odpověď.
Zákaznice musí poslat na info@zelena-elektrina.cz podklady ohledně prodeje nemovitosti a na základě této skutečnosti bude smlouva na zemní plyn ukončena.
Co se týká vyúčtování naše společnost zašle zákaznici na adresu, kterou máme zde uvedenou.
Stížnost tedy za účelem dořešení ukončení smlouvy přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den,děkuji za pomoc,dům už má jiného majitele,který má svého dodavatele.V den předání byl stav na plynoměru 2905,5 m krychlových.
Potřebuji vyúčtování k tomuto stavu a tím bude věc vyřízena.
Jenom ještě vysvětlím-kurýr mi řekl,že mu mám cosi elektronicky podepsat a že to je doklad pro něj,že se mnou hovořil.Jak se později ukázalo,byl to podpis smlouvy,což jsem nevěděla.
Kdyby byla se Zelenou elektřinou možná komunikace,vše by bylo jednodušší.
Mikulcová.
Stížnost tímto přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Zároveň spotřebitelku upozorňujeme na skutečnost, že dle posledně uvedeného stanoviska společnosti počítá společnost s tím, že po dodání podkladů ohledně prodeje nemovitosti bude celá věc ukončena.
Dobrý den,
dnes bude vyúčtování zákaznici odeslané doporučenou cestou.
Děkujeme za zprávu. Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla informaci potvrdit a věc uzavřít.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.