Společnost


Zelená elektřina s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#48216Podvodně uzavřená smlouva, neberete telefon, neodpovídáte na dopis ani mejl

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2021, před 4 lety

Jitka Mikulcova

Znění stížnosti

Potřebuji ukončit smlouvu,neboť domek opouštím,stěhuji se,poslalajsem dopis,telefonuji,bez odezvy.Čekám,že se mi brzy ozvete.Děkuji.
Podpis o uzavření smlouvy byl vylákán lží,že podepisuji pouze přítomnost vašeho jednatele u mě.Chci se o tom zmínit u právníka.


Požadované řešení

Ráda bych měla v ruce vyúčtování a doklad o ukončšení smlouvy,abych mohla domek poskytnout někomu jinému.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2021 11:23, před 4 lety

Pokud byla smlouva uzavřena mimo obchodní prostory nebo distančním způsobem, může spotřebitelka smlouvu o dodávkách elektřiny (s dodavatelem), v souladu s energetickým zákonem, vypovědět bez udání důvodu do 15 dnů od zahájení dodávek.

Vedle toho (resp. namísto toho) je možné namítat, že spotřebitelka nevěděla ani vědět nemohla, jakou listinu vlastně podepisuje. V takovém případě lze namítat nedostatek vůle jednající osoby. Dle § 551 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, je nedostatek vůle jednající osoby důvodem pro zdánlivost právního jednání. K podpisu smlouvy by se proto nepřihlíželo ("smlouva jako by ani nevznikla"). Uvažovat lze i nad neplatností smlouvy, pokud byl spotřebitelka uveden v omyl o rozhodující okolnosti (§ 583 občanského zákoníku).

Nepodaří-li se spor o odstupné vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na Energetický regulační úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.2.2021 12:18, před 4 lety

Dobrý den,
zákaznice na naší společnost zaslala email dne 11.02.2020 ohledně informace, že chce zůstat našim zákazníkem na zemní plyn.
Na základě toho zákaznice obdržela dokumenty o GDPR , Souhlas se změnou dodavatele a Plnou moc. Dokumenty naše společnost přijala od zákaznice podepsané.
Na základě těchto podepsaných dokumentů se zaslala výpověď na společnost Bohemia Energy, která se snažila odběrné místo neoprávněně převzít.
Od této společnosti byla obdržena akceptace na naší podanou výpověď.
Dne 30.07.2020 nám zákaznice zaslala žádost o ukončení dodávky zemního plynu z důvodu změny bydliště. Vzhledem k tomu, že zákaznice zaslala tuto žádost pouze elektronicky, tak kolegyně zákaznici odepsala postup ohledně této výpovědi. Kolegyně, ale na tento email nedostala od té doby žádnou odpověď.
Zákaznice musí poslat na info@zelena-elektrina.cz podklady ohledně prodeje nemovitosti a na základě této skutečnosti bude smlouva na zemní plyn ukončena.

Co se týká vyúčtování naše společnost zašle zákaznici na adresu, kterou máme zde uvedenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2021 17:46, před 4 lety

Stížnost tedy za účelem dořešení ukončení smlouvy přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.2.2021 15:26, před 4 lety


Jitka Mikulcova

Dobrý den,děkuji za pomoc,dům už má jiného majitele,který má svého dodavatele.V den předání byl stav na plynoměru 2905,5 m krychlových.
Potřebuji vyúčtování k tomuto stavu a tím bude věc vyřízena.
Jenom ještě vysvětlím-kurýr mi řekl,že mu mám cosi elektronicky podepsat a že to je doklad pro něj,že se mnou hovořil.Jak se později ukázalo,byl to podpis smlouvy,což jsem nevěděla.
Kdyby byla se Zelenou elektřinou možná komunikace,vše by bylo jednodušší.
Mikulcová.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2021 15:34, před 4 lety

Stížnost tímto přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Zároveň spotřebitelku upozorňujeme na skutečnost, že dle posledně uvedeného stanoviska společnosti počítá společnost s tím, že po dodání podkladů ohledně prodeje nemovitosti bude celá věc ukončena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.3.2021 06:50, před 4 lety

Dobrý den,
dnes bude vyúčtování zákaznici odeslané doporučenou cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2021 09:13, před 4 lety

Děkujeme za zprávu. Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla informaci potvrdit a věc uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2021 15:25, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.