Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,dnes 4.2.2021 jsem byla nakupovat v LIDLU na Vídeňské ulici v Brně.Prošla jsem celý obchod a ještě jsem zaslechla paní jak se ptala zaměstnance na respirátory(mimo jiné je LIDL má v akci a inzeruje,že jsou domluveni na průběžných dodávkách od dodavatele).Odpověď zněla - vyprodáno.Tak jsem šla k pokladně a za mě si stoupla paní a v ruce měla tři krabičky s respirátory.Ptala jsem se jí kde je vzala a ona mi odpověděla,že je tady nemají.Zaplatila jsem si nákup a pokladní paní za mnou (jenom se třemi respirátory)je namarkovala.A paní měla nachystané peníze v ruce a rychle zmizela.Zeptala jsem se p. pokladní kde paní respirátory vzala a ona mi odpověděla,že je nemají.Nechala jsem si zavolat manažera prodejny a ten mi řekl to stejné - nemáme.Zeptala jsem s jak je možné,že paní za mnou měla tři krabičky a byly namarkované.Odpověď zněla,že si je paní asi někde schovala za regálem a teď si pro ně přišla - hloupější odpověď jse nečekala.A na otázku, kdy budou mi manažer odpověděl - každé ráno a ve třičtvrtě na 8 hod.už žádné nejsou.Manažer se jmenuje pan T. Pokud nemáte dostatek respirátorů,tak to neinzerujte a nebo nechte něco na odpoledne - děkuji za odpověď
s pozdravem
Jana Ungváriová
CHci odpověď na můj e-mail ungvariovajana@seznam.cz
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.