Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#48219Klamavé informace, naúčtované vyšší poplatky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2021, před 4 lety

Jan Plecháč

Znění stížnosti

Pořídil jsem si službu Chytré auto, jelikož mi bylo slíbeno, že bude za 200 Kč měsíčně. Poté, co mi volali, že to bohužel za tuto cenu být nemůže, domluvili jsme se, že to zatím nechám být a rozmyslím se, zda si službu ponechám nebo smlouvu vypovím (měl jsem objednáno po telefonu, měl jsem 14 dní na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu). Pak přišla sms, kde se píše, že služba Chytré auto mě bude stát pouze 75 Kč, tak jsem si službu ponechal. Takových sms přišlo několik během půl roku. Bohužel ve vyúčtování jsem za službu platil přes 400 Kč. Přes několik stížností u T-mobile mi bylo řečeno, že to není možné, že sms nemohou v systému dohledat a navýšenou částku mám ve vyúčtování každý měsíc. T-mobile to nehodlá nijak řešit.


Produkt

Chytré auto


Požadované řešení

Chci vrátit zařízení, jelikož nebyly dodrženy předsmluvní informace a vrátit peníze za tuto službu, které byly účtovány nad rámec slíbené ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2021 11:34, před 4 lety

Vyúčtování je možné reklamovat. V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.