Společnost


eobuwie.pl S.A.

Počet nahlášených stížností:47
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#48223Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2021, před 4 lety

Jan Ptáček

Znění stížnosti

V půlce července 2019 jsem u této společnosti zakoupil boty, do kterých na konci září 2020 začalo zatékat, pravděpodobně podrážkou. Boty jsem následně reklamoval. Reklamace byla zamítnutá s odůvodněním, že musím boty impregnovat. Proti tomuto rozhodnutí jsem se odvolal. Odvolání bylo zamítnuto s odůvodněním, že jsem boty reklamoval 19 měsíců po zakoupení (což není pravda, boty jsem odesílal v prosinci 2020 tedy odhadem 16 měsíců od zakoupení, v době reklamace tedy zbývalo ještě 8 měsíců záruky), jsou opotřebené (to není pravda, boty jsou jako nové, lehce sešlapaná podrážka) a že si za závadu mohu sám. Nevím, jak bych způsobil prasknutí podrážky u obou bot. Boty jsem využíval pouze na nošení do práce dohromady možná 10 měsíců. Bydlíme na Vysočině a určitě se polobotky nedají nosit celoročně.

O možnosti využití soudního znalce vím, ale beru to jako poslední možnost. Rád bych se touto cestou dozvěděl, zda - li toto má vůbec cenu řešit.


Produkt

Boty Geox


Požadované řešení

Výměna / vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2021 13:25, před 4 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelovi, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2021 20:42, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.