Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 18.10.2014 jsem reklamovala sportovní obuv Nike. po týdnu mi došlo zamítnutí ve znění: "Vámi reklamované zboží bylo důkladně prohlédnuto a bylo zjištěno, že u tohoto zboží se nejedná o výrobní vadu, či sníženou kvalitu materiálu", s čím nesouhlasím.
na vnitřku L/B se prodřel material na patě, u druhé boty začíná praskat. U první boty se toto stalo již před rokem a toto prasknutí způsobuje puchýř, protože výstelka co praskla kryla plast který teď způsobuje puchýře.
Jsem si jistá, že já sama jsem toto nemohla nijak zapříčinit a boty by měli vydržet déle jako rok.
proto jsem se dnes spojila s paní S. a žádala vysvětlení, čím tato závada mohla být způsobena, když ne vadou materialu, přečetla mi pouze to, co bylo napsáno v zamítnutí a když jsem žádala bližší vysvětlení, řekla že mi ho nedá.
Boty Nike, číslo reklamace 48/100, číslo artiklu: 525734004, vel. 8, cena 1590,-
Výměna zboží, vrácení peněz, případně oprava, boty se mi velice líbí a ráda bych je využila, bohužel díky prasklině jsou nepoužitelné a již krátká chůze způsobuje puchýř.
|
Tweet |
Zamítl-li prodávající reklamaci po uplynutí šesti měsíců od převzetí věci a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. Jako důkazní prostředek může spotřebitel zvolit znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost A3 SPORT s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.