Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dne 9.12.2020 jsem si u teto společnosti zakoupil skříň, která přišla 23.12. Při rozbalování jsem zjistil že jsou boční stěny skříně prasklé. Dne 31.12.2020 jsem poslal žádost o odstoupení od smlouvy + fotky prasklé skříně s dotazem jakou službou jim to mám poslat zpět. Dne 5.1.2020 mi odpověděli takže jsem tentyž den zboží odeslal spolu s písemnou žádosti o odstoupení od smlouvy. Zboží bylo prodejcem vyzvednuto dne 7.1.2020 a doteď mi nepřišla reakce na odstoupení od smlouvy. Prosím mohli by jste mi poradit jak mám postupovat dále?
Děkuji
ide—303763, Vysoká skříňka 4 dveře + 1 zásuvka KORAL bílá
Splnit odstoupení od smlouvy. Vracení peněz.
|
Tweet |
Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal (v daném případě zboží vyzvednuto prodejcem dle tvrzení spotřebitele dne 7.1.2021). Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.