Společnost


PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48234PayPal

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.02.2021, před 4 lety

Zuzana Milotová

Znění stížnosti

Dobrý den,

mám u společnosti PayPal založený účet. Z ničeho nic mi přišel e-mail, že mi účet ruší a na 180 dnů zadrží peníze. Viz. níže.

----

Zahajujeme proces, jehož výsledkem bude zrušení vašeho účtu PayPal

Po důkladné kontrole vašeho účtu jsme zahájili proces zrušení vašeho účtu PayPal, abychom se chránili před potenciálními finančními ztrátami. Již nebudete moci používat službu PayPal.
Co se stane s vaším zůstatkem na účtu?
Pokud máte v zůstatku na účtu PayPal nějaké prostředky, zadržíme je, a to po dobu až 180 dnů. Váš účet budeme pravidelně kontrolovat a na základě kontrol budeme uvolňovat příslušné prostředky. Díky tomu, že rušení probíhá postupně, máme možnost brát při vypořádání v úvahu případné závazky, které mohou vzniknout například při urovnávání sporů s vašimi kupujícími, reagovat na chargebacky a předejit vašim finančním ztrátám.
Jakmile s procesem rušení účtu začneme, musíme mít pod kontrolou pohyby prostředků, které na něm máte. Pokud je zůstatek na vašem účtu nižší než nula, budete muset dlužnou částku na účtu vyrovnat, abyste se vyhnuli dalším opatřením.
Jak bude tento proces probíhat?
Při první kontrole zhodnotíme svou situaci a výsledkem mohou být tři různé postupy (viz níže). Po každé kontrole budou přebytečné prostředky uvolněny pro výběr. O výsledku kontrol vás budeme informovat.
1. Uvolníme vám celý zbývající zůstatek a budete si jej moci vybrat. Pokud se rozhodnete, že si prostředky v tomto okamžiku nevyberete, vyhrazujeme si právo využít je ke kompenzaci při další kontrole.
2. Uvolníme vám část zbývajícího zůstatku. V takovém případě vás budeme informovat o tom, kolik prostředků si můžete vybrat. Poté provedeme další kontrolu.
3. Pokud usoudíme, že budeme na pokrytí všech závazků potřebovat celý váš dostupný zůstatek nebo dokonce větší částku, neuvolníme vám žádné prostředky.
Kontrola vašeho účtu může být provedena několikrát, a to po dobu až 180 dnů od data zaslání tohoto e-mailu. Jestliže budete mít k 180. dni na účtu nějaké prostředky, budete si je moci vybrat.
--------

Když jsem se e-mailem společnosti ptala, z jakého důvodu mi účet zruší, odpověděli, že důvod neví. Na infolince mi také řekli, že neví, že jim to tak vyhodnotil počítač.
Nejsem si vědoma žádného porušení jejich podmínek. Účet mám již 5 let a nikdy nebyl žádný problém.
Tím, že mi nechtějí říct důvod zrušení účtu, nemohu se ani žádným způsobem bránit proti jejich rozhodnutí.
Jak mám dále postupovat? Mám zablokované peníze a nevím, jestli je vůbec někdy uvidím.

Děkuji.
S pozdravem
Zuzana Milotová


Produkt

blokovaný účet PayPal


Požadované řešení

Vrácení peněz nebo sdělení důvodu blokování.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2021 16:05, před 4 lety

Pokud spotřebitel plní veškeré povinnosti, které mu vyplývají ze smlouvy, společnost zásadně není oprávněna závazek bez dalšího zrušit před uplynutím doby, na níž byl sjednán. Není-li služba poskytována v souladu s tím, co si strany ujednaly (tj. je např. oznámeno její bezdůvodné předčasné ukončení), může spotřebitel uplatnit reklamaci služby. Ta musí být vyřízena zásadně do 30 dní od jejího uplatnění.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2021 17:04, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.