Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, čekala jsem balíček který měl být brzy odeslán. Protože se nic nedělo, po volání k odesílateli, který balík dohledal, jsem se dozvěděla že leží uložen na poště, příjemce nebyl zastižen. Manžel nikam nechodí, celý den je doma, nikdo nezvonil. Nikdo tu nebyl, protože ani lístek o uložení na poště jsem nenašla. Kdybych balík nehledala, možná za čas by putoval zpět. Nevadí mi že musím na poštu, vadí mi ale lhaní o nezastižení a hlavně o neupozornění na uložení zásilky. Chtěla jsem to vyřešit s hlavní doručovatelkou, která ale nezvedá telefony a přestože je za zamčenými dveřmi, nechá mě venku 20 minut zvonit. Jindy je zase na školení.
Aby upozornila na nutnost dávat informace o uložení zásilek a nelhat o nedostupnosti . A paní hlavní doručovatelce - těch pár minut věnovat lidem by ji nic nestálo, takové chování na vedoucí funkci není zrovna dobrým vzorem pro podřízené.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman