Společnost


G&V investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:139
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48238Zrušená objednávka - odstoupení od smlouvy -výhružný mail

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.02.2021, před 4 lety

Jiřina Majrichová

Znění stížnosti

Dobrý den,
30.1.2021 jsem vytvořila objednávku, ale protože jsem zjistila vzápětí , že tato firma není solidní a jsou s ní problémy, tak jsem obratem hned ten den 30.1.2021 e-mailem zrušila - stornovala objednávku.
Dnes 5.2.2021 mi přišel výhružný dopis viz níže
děkuji
Majrichová
​Vážený zákazníku,

Vaše objednávka již byla vyexpedována, tudíž není možné ji stornovat.
Převezměte prosím Vaši objednávku.

V případě jejího nepřevzetí budeme nuceni požadovat po Vás uhrazení smluvní pokuty ve výši 500 Kč v souladu s našimi obchodními podmínkami, se kterými jste souhlasil při vytvoření objednávky.

V případě neuhrazení smluvní pokuty bude pohledávka postoupena externí společnosti zabývající se vymáháním pohledávek.


Produkt

masážní přístroj Theraples™ cena 999 Kč


Požadované řešení

Jak mám reagovat?
Objednávku jsem řádně zrušila e-mailem.
Mám podstoupit někomu dalšímu k řešení?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2021 12:53, před 4 lety

Spotřebitel má dle § 1829 odst. 1 písm. a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží na to, aby odstoupení u prodávajícího uplatnil. V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů může však odstoupit od smlouvy ještě před převzetím zboží. Jedná se o bod 40 preambule směrnice č. 2011/83/EU o právech spotřebitelů. V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.

Pokud odstoupení od kupní smlouvy zaslal spotřebitel ještě před vyexpedováním zboží, nemá povinnost zaslané zboží přebírat. V opačném případě, kdy odstoupení zaslal až po expedici, bude muset spotřebitel zboží převzít a zaslat zpět prodejci na svoje náklady, případně postupovat dle pokynů prodejce.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2021 23:41, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.