Počet nahlášených stížností: | 139 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
30.1.2021 jsem vytvořila objednávku, ale protože jsem zjistila vzápětí , že tato firma není solidní a jsou s ní problémy, tak jsem obratem hned ten den 30.1.2021 e-mailem zrušila - stornovala objednávku.
Dnes 5.2.2021 mi přišel výhružný dopis viz níže
děkuji
Majrichová
Vážený zákazníku,
Vaše objednávka již byla vyexpedována, tudíž není možné ji stornovat.
Převezměte prosím Vaši objednávku.
V případě jejího nepřevzetí budeme nuceni požadovat po Vás uhrazení smluvní pokuty ve výši 500 Kč v souladu s našimi obchodními podmínkami, se kterými jste souhlasil při vytvoření objednávky.
V případě neuhrazení smluvní pokuty bude pohledávka postoupena externí společnosti zabývající se vymáháním pohledávek.
masážní přístroj Theraples™ cena 999 Kč
Jak mám reagovat?
Objednávku jsem řádně zrušila e-mailem.
Mám podstoupit někomu dalšímu k řešení?
|
Tweet |
Spotřebitel má dle § 1829 odst. 1 písm. a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží na to, aby odstoupení u prodávajícího uplatnil. V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů může však odstoupit od smlouvy ještě před převzetím zboží. Jedná se o bod 40 preambule směrnice č. 2011/83/EU o právech spotřebitelů. V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.
Pokud odstoupení od kupní smlouvy zaslal spotřebitel ještě před vyexpedováním zboží, nemá povinnost zaslané zboží přebírat. V opačném případě, kdy odstoupení zaslal až po expedici, bude muset spotřebitel zboží převzít a zaslat zpět prodejci na svoje náklady, případně postupovat dle pokynů prodejce.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.