Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#48239Špatné místo dodání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.02.2021, před 4 lety

Veronika Pospíšilová

Znění stížnosti

Dne 1.2. jsem objednala zboží, které mělo být skladem a k dodání 2.2. na Mall shop. K mému, velmi nepříjemnému překvapení, sice Mall.cz expedoval zboží ještě v den objednání, ale z výdejního místa Mall.cz se vyklubala balíkovna České pošty, na kterou bych si, vzhledem ke špatným předchozím zkušenostem, zboží nikdy poslat nenechala. Pošta nezklamala ani tentokrát. Balíček dorazil do místa určení až 3.2. a navíc jej neuložili na mnou zvolené adrese, ale na poště, kterou mám dost z ruky.
Tento přístup se mi opravdu nelíbí a dovolila bych si tvrdit, že se jedná o klamání spotřebitele ze strany společnosti Mall.cz


Produkt

objednávka číslo 126542042, sušák na prádlo


Požadované řešení

očekávám minimálně vrácení platby za dopravu a byla by asi na místě i nějaká další kompenzace za zpoždění dodání zásilky a nutnost jít si pro ní jinam, než kam měla být dodána.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2021 13:08, před 4 lety

Pokud se prodávající zavázal, že zboží bude doručeno formou služby Mall shop, musí toto splnit. Není-li tomu tak, vrátí podnikatel spotřebiteli peněžní prostředky za tuto službu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2021 23:40, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.