Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 1.2. jsem objednala zboží, které mělo být skladem a k dodání 2.2. na Mall shop. K mému, velmi nepříjemnému překvapení, sice Mall.cz expedoval zboží ještě v den objednání, ale z výdejního místa Mall.cz se vyklubala balíkovna České pošty, na kterou bych si, vzhledem ke špatným předchozím zkušenostem, zboží nikdy poslat nenechala. Pošta nezklamala ani tentokrát. Balíček dorazil do místa určení až 3.2. a navíc jej neuložili na mnou zvolené adrese, ale na poště, kterou mám dost z ruky.
Tento přístup se mi opravdu nelíbí a dovolila bych si tvrdit, že se jedná o klamání spotřebitele ze strany společnosti Mall.cz
objednávka číslo 126542042, sušák na prádlo
očekávám minimálně vrácení platby za dopravu a byla by asi na místě i nějaká další kompenzace za zpoždění dodání zásilky a nutnost jít si pro ní jinam, než kam měla být dodána.
|
Tweet |
Pokud se prodávající zavázal, že zboží bude doručeno formou služby Mall shop, musí toto splnit. Není-li tomu tak, vrátí podnikatel spotřebiteli peněžní prostředky za tuto službu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.