Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, po zakoupení mobilního telefonu Samsung Galaxy S4 /16898,-Kč/ v prodejně Elektroworld Čestlice 8.10.2014 jsem v průběhu 1 roku od zakoupení 3 x reklamoval časté zamrzání, 2 x reklamace uznána po třetí neuznána /závada stále stejná/.Dal jsem tedy mobil posoudit soudnímu znalci,který závadu posoudil a vyhotovil posudek, který závadu potvrzuje.Toto jsem předal ElektroWorldu,který mi po 14 dnech /3.11.2014/ oznámil, že reklamaci ani s posudkem soudního znalce neuznává.Jak mohu dále pokračovat ? Děkuji za info.
Samsung Galaxy S4 model GT-I9505ZWAETL koupen 8.10.2013,první reklamace 21.2.2014 uznána, druhá reklamace 30.4.2014 uznána, třetí reklamace 26.5.2014 neuznána, znalecký podsudek 7.10.2014 neuznán.
Odstoupení od kupní smlouvy,navrácení ceny a zaplacení posudku znalce.
|
Tweet |
Pokud prodávající neuznává znalecký posudek, doporučujeme spotřebiteli, aby vyhledal advokáta, spolu sepsali předžalobní výzvu a po marném uplynutí lhůty, která je ve výzvě stanovena, je možné podat žalobu k soudu. Soud může ke znaleckému posudku přihlédnout, nebo nařídit vypracování revizního posudku. Jestliže znalecký posudek předložený účastníkem řízení má všechny zákonem požadované náležitosti a obsahuje doložku znalce o tom, že si je vědom následků vědomě nepravdivého znaleckého posudku, postupuje se při provádění tohoto důkazu stejně, jako by se jednalo o znalecký posudek vyžádaný soudem. Bez doložky se hodnotí pouze jako listinný důkaz. Hodnocení důkazů podléhá úvaze soudce dle obecné zásady "Důkazy hodnotí soud podle své úvahy, a to každý důkaz jednotlivě a všechny důkazy v jejich vzájemné souvislosti; přitom pečlivě přihlíží ke všemu, co vyšlo za řízení najevo, včetně toho, co uvedli účastníci."
Vzhledem k odbornému zaměření zapsaného soudního znalce, lze předpokládat věcnou správnost předložených závěrů. Dalším argumenten je opětovný výskyt vady. K tomu také bude soud přihlížet. Seznam advokátů je na www.dtest.cz/advokati.
Společnost Electro World s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.
Společnost Electro World s.r.o. již nevyužila možnosti reagovat, stížnost proto opětovně uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Hodnocení: