Počet nahlášených stížností: | 29 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Objednali jsme si několik kusů zboží s tím, že si ho vyzvedneme na prodejně v Hradci Králové 4. února v časovém okně 19:30 - 20:00. V 19:20 nám volala paní a velmi nepříjemným tónem se ptala, zda plánujeme dorazit, že jsme poslední klienti a že tam kvůli nám nechce čekat. Ubezpečili jsme ji, že dorazit plánujeme zhruba do 20 minut. Když jsme v +/- 19:40 dorazili, nikdo nám neotevřel, nebral telefon a tedy i nevydal zboží.
Doufám, že to byla pouze nějaká mimořádnost, která se běžně neděje, nicméně považuji za důležité ji sdělit.
Stačilo by, kdyby byl někdo na výdejním místě v otevírací době a zboží nám vydal.
|
Tweet |
Dá-li podnikatel veřejnosti najevo, ve kterém místě podniká, umožní veřejnosti vstupovat s ním v tomto místě do právního styku v určené provozní době. Ustanovení § 434 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zakládá zákonnou povinnost podnikatele. Pokud ji poruší, může být povinen k náhradě škody (např. náhrady nákladů za zbytečně uskutečněnou cestu).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.