Společnost


Ing. Radim Smička

Počet nahlášených stížností:137
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48244Zamietnutie inzercie

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.02.2021, před 4 lety

Pavol Hallon

Znění stížnosti

Dobrý deň, obraciam sa na Vás so sťažnosťou týkajúcej sa inzercie na Vašom portáli. Už roky som Vašim pravidelným inzerentom a doposiaľ som nemal nijaké problémy. V januári tohto roku som inzeroval hodinky Tag Heuer - verná kópia (inzerát č.119934968). Na druhý deň ste mi zmazali inzerát a zablokovali prístup. Pripúšťam, že mohlo ísť o zle naformulovaný inzerát a prišlo tak k porušeniu všeobecných obchodných podmienok. No nakoľko v minulosti som takto inzeroval viacero podobných vecí, nepripisoval som tomu takú dôležitosť. Touto cestou Vás žiadam o nápravu veci a korektné riešenie môjho problému. S pozdravom Pavol Hallon


Produkt

inzerát č.119934968 - Hodinky Tag Heuer - verná kópia


Požadované řešení

Obnovenie prístupu na portál bazos.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2021 16:07, před 4 lety

Inzerování na portálu se řídí podmínkami využívání služeb serveru Bazos.cz (bazos.cz/podminky.php). Čl 5 uvádí: "Provozovatel má právo smazat inzerát pokud je inzerát vložen do nesprávné sekce s ohledem na text inzerátu nebo pokud inzerát budí dojem, že Uživatelem je jiná právnická nebo fyzická osoba. Provozovatel má právo smazat inzerát i při podezření, že inzerát odporuje podmínkám Bazos.cz." Pokud spotřebitel porušil tyto podmínky, je společnost oprávněna jeho inzeráty smazat.

V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek a na jakém smluvním ujednání či zákonném ustanovení zakládá svou pravomoc mazat zveřejněný inzerát.

Byla-li služba poskytnuta úplatně, platí, že pokud služba nebyla po zaplacení smluvené částky řádně poskytnuta, ačkoli stěžovatel splnil dohodnuté podmínky pro poskytnutí služby, jedná se o podstatné porušení smlouvy a stěžovatel má právo od smlouvy odstoupit. V takovém případě podnikatel vrátí úhradu za nevyužitou službu, pokud stěžovatel nemohl využít tuto službu. Nevrátí-li podnikatel stěžovateli úhradu za neposkytnutou službu, bezdůvodně by se obohatil. Kdo získá majetkový prospěch plněním z právního důvodu, který odpadl, musí vydat oč se obohatil.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2021 12:33, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.