Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#4825Opakované nedoručení balíku do ruky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2014, před 10 lety

Kateřina Veselá

Znění stížnosti

Dobrý den,jsem nucena napsat stížnost a pokud se s tím nic dít nebude,budu pokračovat i někam výš...už mě neustále nebaví volat na poštu,že se mi opět nedoručil balík,sleduji si zásilku na netových stránkách...jsem doma a čekám opět marně...ani lístek ve schránce není a přitom píší ...adresát nezastižen...u mě se to stává měsíc,co měsíc a už mi dochází nervy....pošta je drahá,stojí mi nemalé peníze a tak si laskavě vyžaduji od toho,že se ten balík ke mě dostane normální cestou...děkuji za vyřízení....Katka Veselá


Požadované řešení

prosím o důkladné dodání balíků a nejen při stížnosti....ať to funguje jak má


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2014 14:15, před 10 lety

Pošta je povinná dodat zásilku v souladu s uzavřenou poštovní smlouvou. Pokud pošta nedodá Balík do ruky, lze telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma. V této souvislosti je vhodné upozornit poštu na fakt, že se zaměstananec pošty ani nepokusil balík doručit. Protože vhozením oznámení do poštovní schránky se povinnost dodat z hlediska časového považuje za splnění deklarované lhůty. Děje-li se tak opakovaně, podejte současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly.
Nebude-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené
osobě.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.