Společnost


Servatech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:59
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#48255Místo zaslání reklamovaného zboží zasláno jiné zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.02.2021, před 4 lety

Erika Dědková

Znění stížnosti

Mám dotaz. U firmy jsem reklamovala zboží. Reklamaci neuznali. Nesouhlasím s tím. Jedná se o hodinky, záruka je prý 6měs., mně přestaly fungovat po 7měs. a tím pádem jsou nepoužitelné, neboť baterie vydrží jen pár hodin od plného nabití. Tato firma má dva profily, Servatech a Výborný mobil. Mají již za poslední měsíce hodně negativ. hodnocení, recenzí na heuréce atd., řada lidí má ten samý problém jako já - neuznanou reklamaci, kterou Vám vracejí na dobírku za 95,00 Kč. Co dělat v případě, že s firmou není domluva, rozhodně to chci řešit a nesouhlasím. Co dělat v případě, kdy firma zašle místo reklamovaného zboží zboží zcela jiné a ještě to zpoplatní dobírkou? Děkuji.


Produkt

Zaslání jiného zboží místo mou reklamovaného a ještě zasláno na dobírku


Požadované řešení

Řešení mé reklamace, nesouhlasím se zamítnutím. chci zpět své Kč za nefunkční hodinky, to, že baterie nevydržela 7. měs. je zjevnou vadou. Nechci platit dobírku 95 Kč za převzetí nevyřízené reklamace. A co dělat v případě, že Vám jako bonus zašlou zcela jiné zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2021 14:17, před 4 lety

Je-li reklamace zamítnuta, společnost zasílá spotřebiteli zpět zboží, které odevzdal k reklamaci. Společnost není oprávněna toto zboží zadržet a zaslat spotřebiteli zboží jiné. Je-li reklamace uznána, má v souladu s § 1924 občanského zákoníku spotřebitel nárok na proplacení poštovného jako účelně vynaloženého nákladu. Není-li reklamace uznána, spotřebitel tento nárok nemá.

Stížnost patrně směřuje ke stejné věci, ke které směřují stížnosti ID 48020 a ID 48157 podané toutéž spotřebitelkou. Proto k dalším informacím odkazujeme na naše vyjádření u těchto stížností.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2021 14:52, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.