Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
v srpnu jsem si zařídil u společnosti Vodafone tarif.Byl jsem telefonicky informován,že k vyřízení tarifu je nutno složit vratnou jistinu a to ve výši 3.000kč.Nárok na tuto jistinu vznikne po zaplacení 3 měsíčničních vyúčtování.Souhlasil jsem a jistinu zaplatil.Tatato zkušenost je zmíněná i ve faktuře.Potřech měsících jsem si telefonicky zažádat aby mi jistina byla vyplacena formou poštovní poukázky.Rovněž mi bylo vyhověno.Po prvních 14dnech kdy,poukázka nepřišla jsem opět volal na infolinku Vodafonu a operátor mi sdělil,že již byla poukázka poslána.Tak to trvalo cca měsíc.Poté jsem si na infolince zažádal o podací znaky k údajně poslané složence.Další měsíc uběhl a znovu jsem žádal o podací znaky ke složené,která údajně byla poslána před dvěma měsíci.Do dnešního dne peníze na které,mám nárok nemám.Podám i žalobu k telekomunikačnímu úřadu popř.i na policii.
Vrácení vratné jistiny.
|
Tweet |
Má-li spotřebitel na výplatu nárok a zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírně, může se spotřebitel obrátit s námitkou na obrátit na Český telekomunikační úřad, popř. zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Dobrý den, pane Dvorský, daná záležitost mě velmi mrzí. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Nebo písemně poštou na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.