Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Lidl je jedna z mála společnosti co zaměstnávají milé lidi, kteří mají pozitivní přístup k práci a tedy i k zákazníkům. Z tohoto důvodu upřednostňuji nákupy zde. Proto mě také tak šokovalo, když jejich security člověk se mi vtrhnul do těsně blízkosti a hrubě až agresivně se mě vyptával jestli jako neumím číst, ze psi tady nepatří a pak další věci které jsem už nevnimala. Samozřejmě číst umím a také chápu důvod proč by můj chlupatý společník neměl byt v blízkosti jídla. Byl to malý prohřešek jak ušetřit drahocený čas v dnešní době a nenechat psa venku přimrznout k zemi. Nečekala bych ale ze tohle vyvolá tak silnou reakci zaměstnance Lidlu, který ve mě vyvolal pocit strachu a ohrožení mého zdravý. Pejsek ležel pokojně hned za hlavními dveřmi, daleko od vstupních dveří do obchodu Lidl, tak aby nikomu nezavazel. Byla jsem opravdu v šoku z chování tohodle člověka. Mám už věk dostatečný na to, abych nemusela poslouchat výhružky co všechno se muže taky stát příště až ho tam nechám znova. Nevím, jestli pánovi strhávaji mzdu, ale jeho reakce byla nepřiměřená. Z obchodu jsem nakonec skoro utekla
Jméno pána nemam
Vyhrazené místo pro pejsky by udělalo radost ne jednomu člověku, Lidl, Bayerova 23, Brno
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností.
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Vzhledem k tomu, že v tomto případě není dán právní nárok spotřebitele, stížnost nemůže být v rámci této služby řešena. Podnět předáváme společnosti k vyjádření jakožto podnět ke zlepšení zákaznických služeb, případ však nebude publikován na stránkách www.vasestiznosti.cz.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.