Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Ráda bych upozornila na albert v Praze na Zbraslavi, pokaždé je tam v ovoci nebo v zelenině plíseň a maso zkažené, zaměstnanci ve své pracovní době chodí predbihat zákazníky když si kupují jídlo a ještě jsou na vás drzé
Na albert na Zbraslavi jsi stěžují lidé každý den a nic se tam neděje!! Vedoucí prodejny je věčně opilý a mezdomovci před obhhodem a hlídači chlastá ji alkohol také snimi upozorňuji pracovní dní kdy mají směnu! Zaměstnanci jsi sebou berou děti do práce a běhají tam po obchodu a sahají na vše i na uzeniny hlídači jsou hrubé na zákazníky
Častější kontrola a rozhodně výměna hlídač a vedoucího
|
Tweet |
Pokud by se problém s jakostí masného výrobku opakoval, mohl by spotřebitel zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Dohled nad jakostí ovoce a zeleniny provádí podle ustanovení § 23 ZOS Státní zemědělská a potravinářská inspekce (dále jen "SZPI"). Pokud má spotřebitelka důvodné podezření, že prodejce nabízí závadné potraviny rostlinného původu, má možnost na webové stránce http://www.szpi.gov.cz/podnety-ke-kontrole.aspx dát SZPI podnět k prošetření. SZPI zjistí, zda došlo k porušení zákona a případně může uložit ve správním řízení prodejci pokutu.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.