Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#48266Plesnivé jídlo, obsluha arogantní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2021, před 4 lety

Tereza Šmídová

Znění stížnosti

Ráda bych upozornila na albert v Praze na Zbraslavi, pokaždé je tam v ovoci nebo v zelenině plíseň a maso zkažené, zaměstnanci ve své pracovní době chodí predbihat zákazníky když si kupují jídlo a ještě jsou na vás drzé
Na albert na Zbraslavi jsi stěžují lidé každý den a nic se tam neděje!! Vedoucí prodejny je věčně opilý a mezdomovci před obhhodem a hlídači chlastá ji alkohol také snimi upozorňuji pracovní dní kdy mají směnu! Zaměstnanci jsi sebou berou děti do práce a běhají tam po obchodu a sahají na vše i na uzeniny hlídači jsou hrubé na zákazníky


Požadované řešení

Častější kontrola a rozhodně výměna hlídač a vedoucího


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2021 10:24, před 4 lety

Pokud by se problém s jakostí masného výrobku opakoval, mohl by spotřebitel zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/

Dohled nad jakostí ovoce a zeleniny provádí podle ustanovení § 23 ZOS Státní zemědělská a potravinářská inspekce (dále jen "SZPI"). Pokud má spotřebitelka důvodné podezření, že prodejce nabízí závadné potraviny rostlinného původu, má možnost na webové stránce http://www.szpi.gov.cz/podnety-ke-kontrole.aspx dát SZPI podnět k prošetření. SZPI zjistí, zda došlo k porušení zákona a případně může uložit ve správním řízení prodejci pokutu.

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.