Počet nahlášených stížností: | 74 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
zakoupil jsem benzinovou pilu fieldman v supermarketu eva MĚlnik,PO ROCE A PUL jsem tuto pilu poslal na reklamaci,přišla zpĚt v jeste HORŠÍM seŘizeni než před tim.kdyz jsem telefonicky na toto upozornoval bylo mi zdĚleno a vŠe popiŠu presne a poslu zpet.TO JSEM UČINIL A PO DRUHEM TEL.HOVORU MI BYLO ZDELENO ZE AČ BY NA TÉTO PILE MUSELI NECO UDELAT SHLEDALI VSE V NAPROSTEM PORADKU A BUDE POSLANA ZPET BEZ NAROKU NA REKLAMACI.SNAŽIM SE VŠE ŘESIT ALE ZE STRANY FAST ŘÍČANY PŘÍMO S P.B.,JDE JEN O SLOVIČKAŘENÍ,PŘEKRUCOVANÍ A HLAVNE ZDRŽOVANI ABY NEBYLA UZNANA REKLAMACE.
PILA RETEZOVA FIELDMAN FZP 3001-B 45,2CC,1,7KW,450MM
S TIMTO STROJEM JSEM BYL AŽ DO DOBY REKLAMACE VELMI SPOKOJEN A CHTEL BY JSEM UVEDENI TETO PILY DO STAVU JENZ BYL PRED REKLAMACI NEBO VYMĚNU ZA STEJNY NEBO PODOBNY TYP STEJNYCH PARAMETRU.
|
Tweet |
Každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí dle § 2944 občaského zákoníku její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. Věc by měla být vrácena spotřebiteli ve stavu, v jakém byla přijata do reklamace. Spotřebitel by měl doložit fotografiemi.
Co se týká zamítnutí reklamace, spotřebitel se může rozhodnout, že si nechá zpracovat znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost FAST ČR, a.s. byla o podané stížnosti informována, doposud však neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.