Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
přišel mi mail od této společnosti o zakoupených produktech. Tyto produkty nebyly zakoupeny mou osobou a žádám o okamžité zrušení zásilek. Vše bylo odesláno mailem společnosti a to do cca 15-30min od prvního mailu o zakoupení produktů. NEPŘEJI SI ŽÁDNÝ PRODUKT a už nechci nic dostat. PROSÍM O ZRUŠENÍ VŠECH MÝCH ZÁSILEK. Společnost na maily neodpovídá.
Číslo a název výrobku Cena 380 - VitaSolaris - roční zásoba, Číslo a název výrobku Cena 6172 - OmegaMarine Forte+ roční balení + Sada kuchyňských nožů
OKAMŽITÉ ZRUŠENÍ MÝCH OBJEDNÁVEK
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejko) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).
Vážený pane Pawero,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že naše společnost obdržela, dne 6.2.2021, objednávku ročního balení produktu Vitamín D3 VitaSolaris, spolu s objednávkou ročního balení produktu OmegaMarine Forte+. Tato objednávka k nám byla zaslána prostřednictvím našich webových stránek. Bohužel, zboží bylo dne 7.2.2021 vyexpedováno, s termínem doručení okolo 10.2.2021 na uvedenou adresu. V našich obchodních podmínkách, bez jejichž odsouhlasení by objednávka nemohla být vůbec zrealizována, jasně deklarujeme, že jakoukoliv objednávku může učinit pouze osoba, starší 18 let a to výhradně vlastním jménem, tj. sama za sebe. Objednání 3. osobou není přípustné. Na základě informací v zaslaném podnětu se domníváme, že někdo třetí zneužil Vaše osobní údaje. Vzhledem k tomu, že zásilka již byla naší společností odeslána, doporučujeme ji od České pošty nepřebírat a tato nám jí vrátí zpět. Pokud byste zásilku již přebral, pak součástí této odpovědi je také tzv. odpovědní předtisk pro bezplatné vrácení zásilky (cenu hradí adresát).
Velice Vám děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
objednávku sem nepřevzal, ale nedostal sem další informaci zda-li je vše vyřízené a objednávka se jím navrátila zpět. JSEM Z TÉTO SPOLEČNOSTI ZNECHUCENÝ! Žádná komunikace, prostě nic,...
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.