Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
dobrý den, dne 4. 2. 2021 jsem si u vás objednala zboží s dodávkou do mall schopu. Zboží jste mi doručili do balíkovny už po několikáté. Proč mi tedy nabízíte možnost si zboží vyzvednout v mall schopu když ho tam nedoručíte? Ted musím vyřešit její vyzvednutí. Minule jste mi doručili zboží na druhý konec Plzně než jsem si objednala, příště mohu očekávat, že mi zboží doručíte třeba do Prahy. Nenabízejte něco když to neplníte. Objednávku jsem si nejspíše zaslala do mall shopu asi z nějakého důvodu a ne se teď potkat se spoustou lidí na Balikovně. Objednávku jsem zaplatila převodem tak si ji vyzvednu, ale pokud vaše firma nebude dodržovat podmínky, které si sama nastavila další objednávku si nevyzvednu a objednám si zboží u konkurence. Chápu, že se někdy může stát, že zboží uložíte jinde, ale ne pokaždé když si ho objednám. Dřív byl mall box v Gerské ulici a teď se to dodává do prodejny Sazka a velikost prodejny 2 x 4 a krabice se jim tam nevejdou, proč to tedy nabízíte když je prodejna plná.
S pozdravem Zahradníková
Ráda bych měla doručenou objednávku na správnou prodejnu mall shopu podle mojí objednávky.
|
Tweet |
Místo plnění je podstatnou náležitostí obsahu smluvního závazku. Změnit obsah smluvního závazku je možné zásadně jen tehdy, pokud se na tom strany dohodnou. Pokud dojde k jednostranné změně obsahu závazku (tj. ke změně práv a povinností), aniž s ní spotřebitel vysloví souhlas, není tato změna vůči spotřebiteli účinná. Podnikatel má tedy povinnost plnit do původně smluveného místa.
Pokud by si strany sjednaly možnost jednostranné změny obsahu závazku ve smlouvě nebo v obchodních podmínkách, zásadně není takové ujednání s ohledem na § 1814 písm. g) a § 1815 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, vůči spotřebiteli účinné.
Společnost má podle našeho názoru povinnost plnit na původně sjednaném místě, popř. na místě novém, pokud se na tom strany dohodly.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.