Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
DNE 4.ÚNORA 2021 JSEM VIDĚL V TV REKLAMĚ VAŠÍ SPOLEČNOSTI OBI SLEVU NA INTERIÉROVÉ DVEŘE ZA ČÁSTKU 333KČ.JEŠTĚ TENTO DEN JSEM SE INFORMOVAL VE VAŠÍ PRODEJNĚ LIBEREC NA TYTO DVEŘE A BYLO MI PRODEJCEM NA INFORMACÍCH ŘEČENO,ŽE KDYBY EXISTOVALO TAKOVÉ ZBOŽÍ, TAK ZE BY TENTO DOTYČNÝ PRACOVNÍK VAŠEHO MARKET TYTO DVEŘE VŠECHNY ON SÁM OKAMŽITĚ ZKOUPIL....TÍMTO ZASÍLÁM DOTAZ,ZDA VŮBEC TAKOVÝ VÝROBEK EXISTUJE A KDY BUDE V PRODEJI.
S POZDRAVEM JAN WEBER.
TV REKLAMA,INTERIÉROVÉ DVEŘE
POŽADUJI VYJÁDŘENÍ NA LŽIVOU REKLAMU V TV.NABÍZITE CO NENÍ PRAVDA.
|
Tweet |
Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamy, jinak zveřejněné akce a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky, akce beze zbytku naplnil, pak je podnikatel povinen poskytnout spotřebiteli uvedenou výhodu. Učiněná nabídka nebo poskytnutá informace společnost zavazuje.
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Zjištění porušení zákazu klamavé obchodní praktiky může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.