Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#48276Peníze propadají poště

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.02.2021, před 4 lety

Martin Jasinski

Znění stížnosti

Bohužel přesné datum již nepamatuji. Ale těsně před vánocemi roku 2020 jsem posílal balíček na dobírku, asi za 450 Kč. Když mi přišla složenka, nebo jak se tomu říká, chtěl jsem si peníze vybrat, ale datum již bylo prošvihnuté. Asi o dva dny.
Vedoucí pošty v Roztokách u Prahy, kde se celá věc udála, mne požádala o podací lístek od předmětné zásilky. Ten jsem však již neměl. Dal jsem jí propadlou složenku, kterou si ponechala. Asi za týden mi oznámila že složenku již nelze nijakým způsobem reaktivovat, peníze že propadají poště.
Já s tím nesouhlasím, proto že mým dokladem o podání dobírkové zásilky je složenka která je sice již propadlá, ale přece by se dala vyřídit znova!
Vedoucí pošty v Roztokách u Prahy mi jednoduše oznámila že peníze již nikdy nedostanu. Prý mi propadají na účet pošty!!!!


Produkt

Pošta Roztoky u Prahy, Tyršovo nám. 2221, tel.: 954225263


Požadované řešení

Chci aby mi pošta vyplatila moje peníze, které si protiprávně hodlá ponechat!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2021 16:30, před 4 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.