Společnost


dm drogerie markt s.r.o.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#48278Kvalita rtěnky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.02.2021, před 4 lety

Lenka Chmátalová

Znění stížnosti

Ráda bych si postěžovala na rtěnku Trend up High Shine. Je tak hořká, že se to nedá vydržet. I když maluju jen okraj rtů, leze hořkost do pusy. Jsem zklamaná, protože barva se mi líbí. Doufám, že když je to německé zboží, je zdravotně v pořádku. Je to investice za 60 Kč, tak mi nevadí, že jí vyhodím.Ale jsem zklamaná.Tím spíš, že jiná fialová rtěnka nebyla skladem, ani z dražších výrobků.


Produkt

hořkost rtěnky


Požadované řešení

podání dokumentu o zdravotní nezávadnosti, upozornění na problém výrobce


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2021 16:49, před 4 lety

Nemá-li zakoupená věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitelka věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat nápravu dodáním nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.2.2021 10:38, před 4 lety

Dobrý den,

výrobek, prosím, reklamujte v prodejně dm. Spolupracovníci z prodejny Vám výrobek vymění za jiný, nebo Vám vrátí peníze. Jelikož se jedná o dm značku, tak nepožadujeme doložení účtenky. Jakmile výrobek zanesete do prodejny, tak můžeme celý podnět předat jako reklamaci přímo našemu dodavateli.

Děkujeme za pochopení.

S přáním hezkého dne
dm zákaznický servis

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2021 09:33, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2021 11:37, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.