Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Ráda bych si postěžovala na rtěnku Trend up High Shine. Je tak hořká, že se to nedá vydržet. I když maluju jen okraj rtů, leze hořkost do pusy. Jsem zklamaná, protože barva se mi líbí. Doufám, že když je to německé zboží, je zdravotně v pořádku. Je to investice za 60 Kč, tak mi nevadí, že jí vyhodím.Ale jsem zklamaná.Tím spíš, že jiná fialová rtěnka nebyla skladem, ani z dražších výrobků.
hořkost rtěnky
podání dokumentu o zdravotní nezávadnosti, upozornění na problém výrobce
|
Tweet |
Nemá-li zakoupená věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitelka věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat nápravu dodáním nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Dobrý den,
výrobek, prosím, reklamujte v prodejně dm. Spolupracovníci z prodejny Vám výrobek vymění za jiný, nebo Vám vrátí peníze. Jelikož se jedná o dm značku, tak nepožadujeme doložení účtenky. Jakmile výrobek zanesete do prodejny, tak můžeme celý podnět předat jako reklamaci přímo našemu dodavateli.
Děkujeme za pochopení.
S přáním hezkého dne
dm zákaznický servis
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.