Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 31.10.2014 našla má manželka v poštovní schránce výzvu k vyzvednutí doporučeného dopisu od finančního úřadu.Když pominu to, že nikdo v dobu napsanou na výzvě k vyzvednutí nezvonil, volala má žena vedoucí pošty Praha 101 paní vedoucí Vostárkové, že v pondělí 3.11. budu doma po operaci a přeji si opakované doručení.Bohužel, nikdo dopis nedoručil, a já sám nejsem schopen si pro něho na poštu zajít.Nevím, kdo je tomu vinen, ale v každém případě žádám nápravu a potrestání viníka.
Tomáš Čumba
Dopis co nejdříve doručit a viníka potrestat.
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme spotřebiteli, aby se se stížností obrátil přímo na Českou poštu. Doručovatel je povinný doručit psaní na uvedenou adresu. Pokud účastníka nezsatihne, má vložit výzvu do schránky. Bohužel skutečnost, že se doručovatel nepokusil o doručení se velmi špatně prokazuje.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.