Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:560
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#48282Problémy se zrušením objednávky do dvou dnů po objednání a zaplacení!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.02.2021, před 4 lety

Silvie Teturová

Znění stížnosti

Objednala jsem si u této společnosti zimní boty, kdy mi při zaplacení přišel mail s termínem obvyklého dodání tohoto zboží 10 až 28 dní. Hned po zaplacení se mi naskytla možnost koupě zimních bot od známé, tak jsem to chtěla ihned zrušit a bylo umění se do firmy vůbec dovolat...A když už jsem se dovolala, za 2 dny po objednání a zaplacení, mi bylo řečeno, že už to stornovat nelze, že už jsou boty vyexpedovány, což byly, ale až po týdnu po tomto telefonátu!!! Následně jsem jim několikrát volala a snažila se to neustále zrušit, protože další maily od této firmy, že mi to můžou klidně dodat za 40 až 90 dní, vzhledem k tomu, že to dováží ze zahraničí, že to mají v podmínkách, mě moc neuspokojovaly, vzhledem k tomu, že by mi ty zimní boty na jaře byly už asi k ničemu a já nutně nějaké boty potřebovala hned! Brala jsem to jako klamání zákazníka, kdyby mi to tak bylo jasně řečeno na začátku, vůbec bych tuto objednávku u nich nedělala! A ten termín mi tam původně psali taky úplně jiný...Dopadlo to nakonec tak, že mi boty, i přesto všechno, poslali skoro za 2 měsíce a paní, se kterou jsem tam komunikovala, mi poradila, ať si zboží nepřevezmu, že mi vrátí pak peníze a já už nebudu mít žádné problémy navíc, protože už jsem byla na paní-na firmu celkem naštvaná, že si nepřeji nic nikam posílat a platit další peníze navíc, a vůbec v dnešní době chodit někam (na poštu) kam zbytečně člověk nemusí! Peníze za boty mi vrátili a za dopravu ne, i přesto, že doprava v době, kdy jsem to rušila, ještě neproběhla a dala se tedy určitě a bez problému zrušit...


Produkt

Zimní boty


Požadované řešení

Podívat se na ty jejich stránky, a ať neklamou zbytečně zákazníky a chovají se trošku lidsky, když už je ta doba taková jaká je, a když se spousta věcí nedá jinak koupit než přes net! Nikdo z nás z toho není asi nadšený a každý by si rád ty věci raději osobně vyzkoušel!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2021 13:57, před 4 lety

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.3.2021 11:03, před 4 lety

Dobrý den, paní Teturová,

doba dodání je vždy uvedena předem u produktu a je potřeba s ní počítat. Je tam vždy uveden celý termín doručení, a to i mezními termíny. Částku za objednávku č. 5600034338 evidujeme jako v pořádku vrácenou. Poplatek za přepravu nyní zadáváme k vrácení. Peníze vracíme v zákonné lhůtě, tedy maximálně do 14 dnů od zadání požadavku. Uděláme vše proto, abychom Vám je zaslali co nejdříve to bude možné.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucka B.
PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2021 15:10, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2021 23:30, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.