Společnost


Zelená elektřina s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#48283Nevyúčtovaný plyn

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.02.2021, před 4 lety

Matěj Kvapil

Znění stížnosti

Poslední vyúčtování služeb bylo za období 5.11.2016-4.11.2017 (Stabil Energy) od té doby i přes opakované žádosti vyúčtování neproběhlo. Od 1.8.2019 došlo k převodu na dodavatele Zelená Elektřina s. r. o. a situace je stále stejná - vyúčtovaní služeb neprobíhá.


Požadované řešení

vyúčtování služeb


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2021 13:20, před 4 lety

Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.2.2021 14:35, před 4 lety

Dobrý den,
Naše společnost dnes nechá vystavit vyúčtování a odešle doporučeně na adresu, kterou máme k dispozici.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2021 15:08, před 4 lety

Děkujeme za vyjádření. Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost potvrdit doručení vyúčtování a věc případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.2.2021 17:27, před 4 lety


Matěj Kvapil

Dobrý den, vyúčtování již přišlo. Do 23.2.2021 by měl být vrácen přeplatek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.2.2021 07:02, před 4 lety

Dobrý den,
přeplatek zákazník obdrží do data splatnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2021 08:29, před 4 lety

Děkujeme za vyjádření. Stížnost tedy přeřazujeme opět na spotřebitele, aby měl možnost potvrdit vrácení přeplatku a věc poté případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.2.2021 19:50, před 4 lety


Matěj Kvapil

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, přeplatek byl zaslán na účet. Tímto chci poděkovat dTestu za účast.