Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Poslední vyúčtování služeb bylo za období 5.11.2016-4.11.2017 (Stabil Energy) od té doby i přes opakované žádosti vyúčtování neproběhlo. Od 1.8.2019 došlo k převodu na dodavatele Zelená Elektřina s. r. o. a situace je stále stejná - vyúčtovaní služeb neprobíhá.
vyúčtování služeb
|
Tweet |
Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.
Dobrý den,
Naše společnost dnes nechá vystavit vyúčtování a odešle doporučeně na adresu, kterou máme k dispozici.
Děkujeme za vyjádření. Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost potvrdit doručení vyúčtování a věc případně uzavřít.
Dobrý den, vyúčtování již přišlo. Do 23.2.2021 by měl být vrácen přeplatek.
Dobrý den,
přeplatek zákazník obdrží do data splatnosti.
Děkujeme za vyjádření. Stížnost tedy přeřazujeme opět na spotřebitele, aby měl možnost potvrdit vrácení přeplatku a věc poté případně uzavřít.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den, přeplatek byl zaslán na účet. Tímto chci poděkovat dTestu za účast.