Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Lídl měl letos dvakrát v nabídce vrtací a sekací kladivo bohužel vždy první den akce zhruba v 15 hodin již prázdný regál . Jedná se o prodejnu Havlíčkův Brod a budí to dojem , že se na něco žádaného snaží dostat lidi do obchodu a zboží dají třeba jeden kus , aby se neřeklo
vrtací a sekací kladivo Parkside
Zajistit zboží minimálně po celý první den akce aby zaměstnaní si mohly po práci nakoupit
|
Tweet |
Pokud není v nabídce výslovně uvedeno, že se jedná o akci, která platí do vyprodání zásob, zboží by mělo být na prodejně k dispozici po celou dobu trvání této nabídky.
Uvedené jednání může naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou. Tuto skutečnost si může ověřit krajský živnostenský úřad, který může za zjištěné porušení prodejci uložit pokutu. Z tohoto důvodu doporučujeme podat podnět přímo na krajskému živnostenskému úřadu.
Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.
Vzhledem k datu podání stížnosti se společnost Lidl Česká republika v.o.s. rozhodla pro nevyužití možnosti reakce. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.